Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, August 13, 2013

Selamat Hari Rayer Kawan Kawan

Alhamdulillah, diam tak diam dah beraya pon kita ni haa...walaupun aku dpt raya tiga hari jek tp syukurla dipanjangkan umur utk beraya lg tahun nie...syukur gak sbb akhirnya kak yan akan berkahwin dgn abg nizam. yeehaaa org paling bahagia seharusnya aku...sbb tak sabauuu nk wat kenduri kahwin lggg..hehe apa apa pon before terlambat nk ucapkan Selamat Hari Rayer kpd semua yg kenal aku ataupun tak kenal ataupun buat2 x kenal..hehe Mohon Ampun Maaf if aku pernah buat salah dgn korang or sakitkan hati korang ke ape ke...aku hanya insan biasa yang gemok lg montel. HAHA~  

Raya tahun ni duit rayer paling banyak aku pernah dpt sbb tahun depan adik beradik aku dah boikot tanak kasi duit rayer dah...haha sbb dorang ckp aku dah de elaun sendirik...cehhh nyirap jek...takpelaaa insha allah ade rezeki dpt gak duit rayer nanti...untuk study lak pasni makin busy sbb assgment semua subjek kena hantar before aku cuti mid sem...so agakla kan busy nye disitu..tp still nk update blog gak...hampehh betol~ mid term exam lak tak lme jek lg...16/9 time org sibok cuti 1 Malaysia...ktorg dok dewan exam jawab paper....elok bebenor ler tu...pulak tu paper Anatomy & Physiology lak first day exam...mmg harukk ler jwbnye. 

Ok la nk tidur dlu...class kul 8 am...k bai....

No comments: