Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, June 11, 2013

menanti tempat penempatan Kolej Pembantu Perubatan

masih dilema nak pilih yang mana !
ouh please , aku tersepit di antara dua bidang
tapi demi masa depan aku terpaksa jugak memilih apa yang terbaik
berikan aku ketenangan dan kelapangan dada YA ALLAH
untuk memilih apa yang terbaik demi diri sendiri dan masa depan aku
esok petang pukul 5.00 keputusan penempatan latihan akan keluar
makk aiii berdebor betul rasa mcm nak lariii dari semua nih weh !
help meeee....jangan lah aku dpt jauh jauh...pleaseee -___-

3 comments:

nida zin said...

wahh..tahniah.... ada rezeki jmpe la kita nnt...huhu :)

I-know said...

salam, saya pun ppp kat sana.n bekas guru tadika :)
selamat berkenalan

Ain

Jannah Mohamed said...

ain,

yeke...takpela biar time kursus ni jauh mana tau time kerja nanti dpt dkt dkt rumah jek kan? heee insha allah :) so awk pegi ke tak?