Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, June 24, 2013

Life Must Go On

Assalamualaikum geng blogger :)

Btw, arini aku baru jek pulih sepenuhnya daripada demam gara-gara asap jerebu yang melanda Muar sejak seminggu lebih nih. Sampaikan IPU boleh mencecah sehingga 700 lebih...masha Allah memang darurat sungguh Muar kala ini, patut la sejak jerebu terjadi aritu setiap kali tidur malam jek aku terbau asap, ingatkan ada hantu ke terbakor dalam bilik aku ni rupanya jerebu punya pasal, cehhh buat cuak kebebeh jek. LOL. Pejam celik pejam celik dah nak dekat dah tarikh aku masuk daftar ke Perlis. Haisshh rasa macam sayang jek nak tinggalkan mak, abah, bilik, bantal, bytos && makanan terutamanya. HAHA...sebabnya bila dkt Perlis mestilah tak akan jumpa SOTO, LONTONG, SATE, LAKSA JOHOR && sebagainya. 

Hmmm sedihnyaa sumpah aku tak dapat bayangkan macam mana la hidup aku di Utara tu nanti. OMG~ Pulak tu dgr cerita si Kila yg pernah blaja dkt POLI Perlis, katanya air selalu takde dkt sana, lagi katanya cuaca dkt sana panas terik (fineee thn ni puasa dkt sana) , katanya lagiii BEWARE dgn haiwan yang bernama CHARLIE, Ya Allah ! yang ini memang aku rasa mcm nak pengsannnnn -_____- Thanks KILA, sebab kau dah berjaya buat aku rasa macam nak bunuh kau ! HAHA , tapi bakk kata Mak, ALLAH kan ada, apa nak takot dgn haiwan-haiwan tu semua, doa byk byk mintak ALLAH lindunggg, yeee itu diaaa yang membuatkan ai sayanggg mak aii ! 

Esok last day aku dekat Muar, then Rabu pas jumpa doktor untuk pengesahan borang medical check up, Insha Allah petang tu aku, mak & abah akan gerak ke Kajang, rumah abang aku. Then ktorg stay sana sampai Jumaat, pastu Sabtu ktorg gerak p Perlis. Begitulah planning nyaa, semuanya dengan izin Allah. Semoga kesihatan aku pulih hendaknya bila sampai Perlis nanti, pesanan daripada Mak, sila jaga kesihatan dan kuruskan badan (nanti senang orang nak masuk minang) OK BAI ^___^

P/S : doakan semoga jerebu di Malaysia pulih sedia kala , AMIN~

No comments: