Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, June 15, 2013

Diploma Pembantu Perubatan

Assalamualaikum hadirin sekalian 


Ehem Ehem...alhamdulillah kata hati sudah ditetapkan
Insha Allah tinggal nak tunggu keputusan pemeriksaan kesihatan jek
Then, dalam masa yang sama dalam minggu depan 
Aku akan mula mengemas barang dan pakaian untuk di bawa ke Perlis
Aku hanya mampu berserah kepada Allah dengan keputusan ini
Semoga Allah permudahkan segala urusan aku sepanjang bergelar pelajar
Bidang perubatan ni sesuatu yang pernah aku minat dulu masa sekolah
Jadinya semoga tiada masalah untuk aku belajar semula bidang sains dan perubatan
Allah itu Maha Perancang Yang Hebat lagi Maha Bijaksana
Dia Maha Mengetahui segala perjalanan hidup aku
Sejak dari aku lahir sehingga aku menghembuskan nafas yang terakhir
Laluan ke masa depan sudah diberikan
Dan sekarang terpulang pada aku untuk mencorak kehidupan aku sendiri
Dan dengan ini , aku bakal menjawat jawatan sebagai
 Penolong Pegawai Perubatan U29 
Apabila tamat pengajian selama 3 tahun bermula dari 1 Julai 2013
Alhamdulillah berkat aku kemaskini semula permohonan SPA aku last year
Akhirnya rezeki Allah memihak kepada ku, syukur pada ALLAH :')
Dan Insha Allah bila dah kerja nanti aku masih berpeluang
Untuk menyambung pengajian ke tahap Ijazah Sarjana Muda, Yeah !

Wait For Me Kolej Jururawat Masyarakat Kangar, Perlis !







4 comments:

Anonymous said...

Salam,

Tahniah atas kejayaan. Adik saya juga bakal ke sana 1 Julai ni utk belajar bidang yang sama. Bolehlah berkenalan nanti. Namanya Annissaa' Rushaidhi, dari Melaka :)


Madihah Rushaidhi

Jannah Mohamed said...

Anonymous ,
Alhamdulillah jumpa juga org selatan di sana nanti, insha allah ketemu di sana ye :) Thanks !

nida zin said...

haii.... sama la kita dpt kt kangar.... !!! :)

hrp nnt boleh bkawan... hehe

Jannah Mohamed said...

nida zin :

hyehye, for sure kite ley berkawan nanti :) insya allah ! jumpa di sana