Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, February 22, 2013

Pantai Klebang dan Fun Fair

Salammm semuaaa :) Happy holiday weekend uolss...heee apa nak citer ek arini...btw class aku start next week tu pon kalau ada lecturer...HAHA boleh? So sementara takde class ni aku settlekan la apa yang ptt dkt hostel yang byk benoo masalahnya. Masalah kunci dan masalah pintu sengal...juga yg pling latest masalah pepijat bongok p gigit aku satu badan ! Arggghhh hate so muchh u knoww...ouh nak citer sikit pasal Klebang...aritu aku punye la excited nak g pantai Klebang sbb nak sgt mnum coconut shake yg KATENYE sedap sgt sgt tuhhh...cari punya carii jalan ikut signboard jalan dia MASYA ALLAH punya la memeningkan kepala tp naseb baik la dkt jek dgn kolej aku so alhamdulillah la kan...sampai jugak aku ke sana dan byk jugak pic yg ktorg snap...aku g dgn dua org kwn Fara dan Nadia (bakal adik iparku) kah kah kah abg dia ex upsian skang posting dkt sarawak katenye berkenan nk jadikkan aku akak ipar dia...boleh?? siap semangat giler ajak aku p Kedah naa....HAHA kelakar giler...atoiiii~

So there some our pictures yg aku nak sharing dgn korg...best jgk klebang ni sbb dia pantai kan...tp skang tgh wat renovation nk tambah pembangunan so jalan dia mcm hampeh skit r...hbis tayar keretaku....huhu tiada kereta ku bawa kau jalan jalan...ok tetibe~ meh tgk bwh tuuu...

tgkla betapa kurusnya pokok ituuu
 my lovely car BYTOS
 klebangggg oiiii
 nadia n me 
 muka masing masing xley blah
 peaceee yaw
 eh eh ade cinderella la kt tgh tgh tuu...ahah
 kamiiii
 mate ku kemanakah?
 kami lagiiiiiiiiiii
 oleh sbb kt pantai ni angin best dorg main layang layanggg
 piece of me
 love from us
 meet my friend Nadia , eh teringat dkt ko Moon
 ada gaya mcm member ku Moon
 kreatif by Fara
 haaa yg ni rejected nampak beno x kreatif aku ni an
 hoho coconut shake the most important
 mcm mem besauu
 ape ko kisah??

 after jalan jalan ke Klebang....si Fara lak ajak p fun fair...dkt area Mahkota Parade tp ktorg tak pegi hari yg sama...nk jadikan citer OMG~ tersangat lah sesat yee...sbb tak tau jalan...berpusing gak r ktorg dkt Jonker Walk tuuu...pastu aku ckp kt fara tanye jeklaa sape sape yg de kt situ kan...sekali ternampak lak se group bdk lelaki tgh photoshoot pic bagai dkt area Jonker Walk tuuu...tp tempat tu memey sesuai bebeno wat photoshoot...then tnye bdk lelaki yg baik hati itu...*wink wink* haha dia pon tunjuk la arah ke jalan yang benor...HAHA pastu sampai la ktorg kt fun fair tu.

Fara kemain teruja lggg aku pon teruja gak sbb lama giler kott aku tak g fun fair...sejak usia ku di sek rendah lggg...ok tipu~ haha last pergi masa aku form bpe ntah tak hingat tp mmg lama laaa...pastu fara ajak naik pe mende ntah namenyee...aku pon follow jek la sbb mls nk layan sebenornya...HAHA tgk mende tu mcm ok jek...eley takde la takot sgttt ponnn...cewahhh tu laa org kateee kerana mulut badan binasa haaaa~ sekali dah naik mende alah tu aku start rasa gemuruh tau tau sumpah wehhh mula mula rasa cm takde pape...siap snap snap pic lg atas mende tu sekalii mende tu gerakkk aku rasa suara aku paling kuatttt kottt jerittt ! hahaha giler ini memang keje giler ! lajuuu weehhhh mende tu gerakkk sampai aku rasa mcm nk tercabutttt nyawaaa....eishhhh tobat laaa aku nk naik mende tu lgggg ! 

semua ni fara punye pasal....habis main mende tu aku mcm nk nanges tp aku control jek...haha melayang layang r jap...pastu fara ajak naik satu lg mende...pusing pusing gakkk...hadoiii time ni aku dah surrender r...mmg aku kata aku tak nak dahhhh...aku nk naik yg mcm eye on malaysia tu jekkk...HAHA yg lembap giler tuuu...tp aku rase mcm x muat jek...ape aku pedulikkk ! hahaha last last pujuk punye pujuk sian lak kt fara tu aku pon naik la jgk...kali ni mmg aku pejam jek mata wehh...xbukak2...HAHAHA sbb dia pusing baik punyee laju nk mamposs...HAHA tp takdela seram mcm yg first td tu...habis yg ni aku mcm nk naik lg 1 yg mcm buai pusing2 mcm yg puteri pnh naik dlu tp mcm xde semangat jek...HAHA so aku ajak fara balik sbb kepala aku dah start pusing...naseb baik xde pape masa aku drive kalau tak...HAHA taktau lerrr nasebbbb nasebbb keje gilerrr !tak nak p fun fair lagikkkk :p

muka happy dpt g fun fair
 haaa tu diaaa mukaaa terujaaaa
 ok ni muka start cuak cuak skit
 ni muka mcm mintak penampoo pon ade
 ni muka dah redo sgt ler tuuu aku....
 tu lah diaaa punca aku menjerit tak hingat dunia...HAHA giler!
 second game...pusing kepalaaaa
 next game bebeh...pejam mata baik punya !
haa nk naik yg blakang tu tp nanti nantila..
HAHA lom de semangat lg..
waiting for meee buaiannn terbanggg !



2 comments:

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/