Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, January 2, 2013

Welcome 2013

Alhamdulillah hari ni dah 3 Januari 2013, pejam celik pejam celik masa berlalu dgn pantas...tak sangka tahun ni umur aku dah meningkat ke 22 tahun. Eh belum lg la...still 21 tahun..hihi setakat ni aku bersyukur sgt sebab msh bernafas di bumi Allah...moga dgn kesakitan yang sedikit ini dpt hapuskan dosa-dosa aku pd tahun lepas sama ada yang aku sedar ataupun yang aku tak sedar. 

Abah pon semakin sehat skang ni...wat masa ni kebetulan aku mmg dduk dkt rumah jek so aku lah yang mandikan abah setiap pagi. Cuma kdg kdg kalau ada hal tu tak sempat nak mandikan abah. Abah pown dalam proses nak buat kaki palsu...insha allah lagi 3,4 bulan abah dah boleh pakai kaki palsu dengan izin Nya. Aku pulak dah dpt offer smbung study dkt UNITAR twinning kolej dgn ICYM. Tapi disebabkan ianya swasta aku kena lah pikir dua tiga empat kali sebelum nak accept the offer. Terima jek aku dgn UNITAR maknanya aku kena bersedia utk blaja dalam Bahasa Inggeris. 

YEsszaa , fully english maybe sebabnya Unitar dah jadik International...tapi base pd apa yang aku baca subjek degree dia banyak yang aku dah study masa diploma...so i hope dpt la transfer kredit banyak subjek nanti dan degree aku pown di pendekkan kpd 2 tahun saja. Hopefully lah kan...then skang aku tgh tggu jawapan utk scholarship UNITAR, if dapat insha allah aku sambung dkt UNITAR jek. Study centre di International College of Yayasan Melaka. Dan esok aku kena g Shah Alam sebab Sabtu aku ada intebiu dkt UPSI untuk sambung degree jugak. Cuma skang ni aku dalam dilema jek...huhu aku just pergi jek UPSI tu  for interbiu sbb lom tentu dpt kan...just try my luck jek...huhu so doakan saya ok? Chaiyok !

No comments: