Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, October 6, 2012

Tawaran Sijil Pendidikan Awal Kanak-Kanak

Assalamualaikum semua !

Hey...lama nyer aku tak update blog kesayangan aku nih kan...siann dierr takde sape nk baca...haha sbb lama sgt dah aku tak update. Last citer pasal raya aritu kot...dkt dua bulan lbh gak r blog ni mcm terbiar...ehhh tetibe* budget hot hot jek blog aku ni kan...ouh before tu aku nak ucapkan syabas utk diri sendiri sebab berjaya kerja selama sebulan dah dkt Tadika Sri Pintar...masuk keje pukul 6.50pg dan balik pukul 5.30ptg...paling lambat kul 5.45ptg...haaa~ kau hader??? haha tadika tu aku rasa dah mcm aku pulak owner nye...ehem..ehem...sebabnyaa..aku siap angkut sekali dua org kawan aku utk kerja dkt tadika tu disbbkan guru-guru lama yg ajar kt tadika tu dah berhenti...btw, bosnya pown dah kenal sgt dgn aku...so boleh kautim rr...haa gituu...

Alhamdulillah jugak sebab akhirnya apa yang aku tunggu telah aku dapat iaitu Kursus Sijil Pendidikan Awal Kanak-kanak under KEMAS. Tapi belum bermakna lagi sebab belum kompem boleh dapat selagi tak lepas intebiu ni...makna kata, aku kenalah study balik segala bagai tentang KEMAS, Kabinet Barisan Menteri, Bajet 2013, Wawasan 2020, Dasar Ekonomi Baru dan blablabla....eh banyak no kan...ouh PLUS teori-teori bagai tu yg aku dah blaja masa amek diploma dulu...ok yang atas2 ni aku ley time lg...MASALAHnya skang ni ada ujian fizikal lah pulak kan...kena lari 2.4km hokeh ! haa...terbatuk kentut kau dibueknyaa ! Masa yang diperuntukkan adalah 12minit utk lelaki, 18minit utk perempuan...ehhh kalau bagi 30minit pown belom tentu aku ley sampai ke garisan penamat ittew* errr....belum pape aku dah rasa mcm nk pitam...Ya Allah, harap-harap dapat buat dengan baik sepanjang intebiu dijalankan nanti. AMIN~ Janganlah dpt soalan yang susah-susah. AMIN~ Insyallah...yang penting USAHA, DOA & TAWAKAL kepada ALLAH ! Chaiyok Chaiyok Jannah !

No comments: