Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, August 10, 2012

Hati Calar Balar

Ya Allah , sesungguhnya dugaan yang datang hari ini Maha Hebat sekaliii....terlalu berat untuk aku tanggung. Tapi apakan daya...Ujian Mu tidak akan hadir jika aku tidak kuat untuk menempuhinya. Insyallah, selepas ini akan aku lebih berhati-hati bila bertutur dengan mak abah ku. Mungkin betul kata-kata mereka...walaupun hati terlalu pedih untuk terima segalanya tapi aku cuba untuk tabah menelannya. Semoga apa yang berlaku hari ini menjadikan pengajaran besar dalam diri ku. Perbaikilah diri ku ini Ya Allah, tunjukilah aku jalan yang benar, berikanlah aku kesabaran yang tinggi juga teguhkanlah iman ku untuk menghadapi segalanya, semoga aku menjadi anak-anak yang solehah buat ibu bapa ku. Amin~

No comments: