Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, July 7, 2011

saya balik Muar =)

Assalamualaikum semua =)
perjalanan agak jauh semalam sebab aku decide utk balik kampung halaman
di Muar, Johor , ye ye semalam jugak berlakunya berita tergempar di tempat aku Sungai Abong
ada seorang lelaki giler yang sakit mental telah menahan kanak-kanak dan guru di sebuah taska 
berita tu aku dengar di radio bila aku sampai di Puduraya.
terkejut aku dengar berita tu , dah r di Muar , pulak tu betul2 dekat tempat aku Sungai Abong

 semalam tepat pukul 6 petang , aku dengan ifa & jeje naik bas g puduraya naik bas Transnational
ktorg sampai puduraya dalam pukul 7lebih cmtu , then ktorg naik LRT Plaza Rakyat ke Bandar Tasik Selatan
sampai TBS, aku agak teruja disebabkan first time aku naik bas dari TBS ke Muar, hehehe
siap bangga ye dengan TBS , beli tiket pown kena guna IC, jakun yang amat aku nie...

ifa, kawan aku yang duk Sungai Buloh pown teruja nak datang Muar
suka ye kau ifa, lepas nie aku bawak kau jalan-jalan ye
walaupun Muar ni kecik, tapi banyak tempat yang aku ley bawak ifa jalan-jalan
dengan menaiki bas Mayang Sari, ktorg naik bas ke Muar pukul 8.30 malam
sempat gak aku melantak KFC dalam bas, sebab lapor sgt kan , tapau dekat KFC , TBS jahh 
sampai Muar, dalam pukul 11 malam macam tu

so, lepas nie aku akan update lagi citer perjalanan ifa sepanjang di Muar nie ^..^






2 comments:

muka ini said...

mek lijah balik jugak ea? sampai hati dia doe

MixS aNa said...

weh , dia bukan xnak gtau kau , tp ada sebab musabab nyaa