Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, July 3, 2011

movie time !

korang mesti dah tahu kan cerita apa yg tengah hangat dalam pasaran skang


after balik dri program dekat Perlis
esoknya iaitu hari Jumaat
aku dengan Leha semangat pergi TS
semata-mata nak tgk citer TFS3 nie
ramai giler org beratur kan, tp ktorg bernaseb baik
sbb ada couple cina nie jual tiket lebih dia pd ktorg
tp ktorg still beratur lg sbb nak beli tiket citer Sekali Lagi pulak

not bad lah TFS3 nie tp agak boring sikit pada awal citer
lepastu, bila dah tgh2 tu, mcm kelakar ada, sedih pown ada gak
yang pasti robot kecik dua ekor tu mmg mencuit hati aku
dah la kaki tempang, tp at last berguna jgk pada akhir citer
dan seperti biasa lah kan, hero Optimus Prime memang terbaik !


masuk citer kedua pulak
Sam dengan Lisa memang secocok lah
Bront Palarae pown hebat jugak dalam citer nie
yang penting citer nie jadik makin menarik
sebab di Mia kecik tu berlakon sekali
mula-mula citer aku tak rasa citer nie mcm sedih
tapi at last berjurai jugak air mata bila part si Sam dgn si Mia tu menangis
sumpah sedih weh ! aku dah r mmg xley tgk bdk2 kecik menangis
sayu je rasa kan. ending citer besh jugak .

2 comments:

nadzwareina said...

teringin nk tngok dua2 muvie ni tapi blum ade can lagi... best tak muvie2 ni?

MixS aNa said...

nadzwareina

besh sgttttt !

tp TFS3 tu awal dia bosan skit

tp smpai tgh2 citer gempak la jgk

sekali lagi pd sy, cite dia lain dri yg lain...agak special skit

tmbah pulak dgn bdk kecik Mia tu

so sweet :)