Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, July 22, 2011

Mid Semester Break

Salam semua , sekarang ini masa untuk aku dan kawan-kawan bercuti pertengahan semester. walaupun cuti tapi rasa macam tak cuti sebab banyak sangat kerja yang perlu diselesaikan semasa cuti nie, biasalah bila sudah bergelar pelajar universiti haruslah mempunyai assgment yang agak bertimbun - timbun , dan kebiasaannya memang suka selesai kan di waktu yang suntuk. tapi sekarang nie, aku bukan di kampung halaman di Muar, tetapi di rumah abang di Kajang , dan semalam aku bermalam di rumah kakak di Kajang juga. petang tadi mak abah datang dari Muar, so nanti aku balik Muar dengan mak abah pada hari Selasa ini. rindu rasanya nak pelok-pelok bantal masham aku dekat kampung tu.Cuti mid sem nie pown seminggu jer dan dengan bangganya aku nak cakap yang first day puasa aku dapat sambutnya di kampung, alhamdulillah dapat cuti daripada lecturer. 

Dan untuk menyambut Ramadhan tahun 2011 nie, aku bersyukur sangat kerana hubungan aku dengan sahabat aku masa sekolah sudah pulih seperti biasa. Kami sudah berkawan semula dan membuat keputusan untuk tidak bergaduh dan memanjangkan lagi pergaduhan yang pernah tercetus dulu. Alhamdulillah. Thanks Faizah Hani , kau lah kawan aku paling lawa . HEHE~ Semoga kita tak gaduh2 lagi macam dulu, aku sayang kau ketat-ketat ! 

p/s : Sila doakan aku, semoga aku dan kawan-kawan diterima untuk praktikal di taska yang kami mohon juga doakan semoga segala assgment aku dapat diselesaikan pada masa yang ditetapkan . AMIN.

3 comments:

~SANG PENCERITA~ said...

mid break ke beb...bestnyer!! nak mid break jugakkkkk!!!

MixS aNa said...

kau bukan da mid break ke last week?

~SANG PENCERITA~ said...

taklah..mana ader.....straight 10 months non stop praktikal...