Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, July 18, 2011

Contest : Saya & Kaca Mata

Assalamualaikum semua ^ _ ^
hye hye & hye ok tak masal !
sebenarnya nak citer kit pasal aku-nak-join-contest
korang jangan gelak k , oleh sebab si Arma Zaqya & Ezzah Junsuh nie tag nama aku 
dengan rela suka hati nya aku pown join walaupun aku rasa peluang nak menang tu agak tipis
dulu aku penah try join contest dekat fb , time tu agak teruja nak join so aku hentam taruk 2 keping gambo
sekali memang tak lah kan nak menang nya sebab orang yang like gambo aku pown berapa ketul sajoo
ok lah malas nak membebel panjang-panjang , mari kita teruskan agenda utama untuk entry ini



so , disebabkan ini adalah kali kedua aku join contest macam nie
dan gambo pakai spek cuma ada tiga saja di dalam laptop
dan aku nak taruk ketiga-tiga keping gambar tersebut
lantak la, korang nak cakap aku ape pown
blog aku , aku punya suka , HAHAHA giler tamak !
just joking la, xley joking g surau k ,

mula-mula aku nak pertaruhkan gambar ini 


gambar di atas masa kak yan datang Tg.Malim sebab nak amek aku balik cuti
dan tiba-tiba aku ternampak spek-cantek-jenama-Guess dekat desboard kete
aku pown amek dan pakai dan terus keluarkan fon untuk snap pic nie
HAHAHA sorry to say lah cuma nak bagitahu aku memang giler bergambar 
ok, habis untuk gambar di atas 

NEXT


gambar ini diambil ketika aku di dalam kereta ingin ke Kuala Lumpur
aku tertengok spek tu yang terselit di celah-celah pintu kereta
terus aku pakai dan snap gambar nie guna fon gak
ok nampak tak betapa giler nya aku terhadap spek & gambar ? 


NEXT


 time nie , muka aku agak skema 
kalau tak silap la, gambar nie diambil masa aku di Semester Tiga 
time tu aku baru berjinak-jinak pakai spek mata 
disebabkan jarak yg agak jauh diantara tempat duduk pelajar dan slide yang ditayangkan oleh lecturer
terpaksa lah aku telefon abah dan cakap dekat dia aku nak pakai spek
abah dengan terpaksa melayan anak bongsu dia nie bank in RM150 untuk spek tu
bersama spek baru dan tangan ntah sape-sape jer tu sempat pulak terselit kat bawah tu maka
tercipta lah sekeping gambar daripada aku :)

so masa untuk tag orang & aku memilih tiga orang ini sebagai pesaing , HAHA~




 ok . im done . good luck everybody . =)

2 comments:

isdalynspace said...

hahaha.. sengal la jannah ni.. ak ingt ape la.. ak ko mcm xtau mlas pkai ske walau tahap ketuaaan mata ak da melampaui batas..

MixS aNa said...

hahaha ala saje nak invite kau ,

jom ler join !