Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, June 10, 2011

saya di rumah sewa

Assalamualaikum dan Selamat Petang 
alhamdulillah, aku sedang ber enak enak di tilam sambil online di rumah sewa
well, sejak guna broadband kak yan , aku semakin aktif online
konon la kan ! padahal line seciput jerk, hahaha kadang kadang tak dpt langsung !
budak rumah nak pasang wifi katanya, tapi tatau lah kompem ke tidak
pagi tadi kak ude antar aku balik Tg Malim dengan hadi dan hariz
sampai sini dalam pukul 11 pagi , pergi kedai jap , pergi pekan jap
pastu singgah Yik Mun beli pau, nak dijadikan citer 
ley pulak aku beli pau 10 keping , harga dia RM45.80 ,
lakkkkkkkk , mahal no kan ! aku macam terkejut tau , tp aku mcm blur2 time tu
aku bayor jela rm50, bodoh sgt mate pown xley gak tau jannah !

pastu kak ude antar aku balik rumah sewa, akhirnya sampai jugak 
kemas-kemas barang , pastu leha, ifa dgn nik ajak g Pizza Hut
leha nak belanja katanya, huhu aku pown mcm tak menolak kan
pas makan Pizza, ktorg pergi Yik Mun
motiff pergi sana balik kan???
sebab aku nak duit aku semula, hahahaha
thanks a lot pada leha sebab tlg ckpkan dkt cashier tu
so i got my money back , rm30 kauuuu!

then, gerak g Metro Store, aku ajak bdk2 nie beli jam tangan
HAHA~ giler kan? time aku g sana dgn kak ude
aku ada beli jam, cardigan dgn barangan wanita
jam yang aku beli tu , mcm bdk2 , comel kowt
sampai aku pengaruh bdk2 nie beli sekali jam yang sama
so, pattern yg sama jam dgn aku ifa amek
pastu leha dengan nik sama
ktorg beli sekali gadget yg letak dkt fon tu
comel sgttt, bentuk lolipop !





terbaek dari Metro Store !

hahahahaha :))

we love it !

No comments: