Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, June 4, 2011

Minggu Suai Kenal Pelajar Diploma Ambilan Jun 2011

assalamualaikum semua , yeee akhirnya setelah berzaman x update blog, haha padahal baru bape hari je kan nak kecoh. well, lately sebab terlalu busy dgn MSK buatkan aku x sempat nak update blog. alhamdulillah, tugas aku sbg Sekreteriat Pendaftaran selesai sudah, bermula dari tarikh 29 Mei sampai 2 Jun segalanya berjalan dengan lancar walaupun ada hati yang tak puas hati , ada hati yang terluka , ada hati yang disakiti , tapi nak buat cmner kan...kita hanya manusia biasa , tak pernah lari daripada kesilapan.

tapi yang aku nak citer skang nie bukan pasal sakit menyakit tapi kegembiraan aku sepanjang program nie, first time aku join program nie pown disebabkan Iffah Aqilah my besties yang ajak join. dan hasilnya , banyak yang aku pelajari termasuklah bagaimana kita nk jadik seorang fasilitator yang pandai mengawal anak-anak buah dan sebagainya. sepanjang program nie jugak buatkan aku rasa sudah meningkat tua dengan hadirnya adik-adik junior dibawah aku. hohoho...

oleh sebab happy sgt , aku pown malas nak naip , so kita sambung dengan tengok gambar jela k ...















mereka terbaik !

No comments: