Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, June 20, 2011

aNa . iFa . LeHa . NiCk .

yeay, dah lama tak update buat aku nak update byk kali pulak, sukahati aku la kan, blog aku , bukan blog korang. HEHE~ just nak cerita , aku rasa happy sgt sebab dah ada pengalaman duduk di rumah sewa. besh sangat, kalau dulu time duk hostel, sejam sebelum kelas nak start dah kena siap-siap tunggu bas kat bawah. tapi sekarang , 10 minit sebelum kelas nak start aku baru panaskan enjin motor, HAHA~ giler syok kan ! tapi duduk rumah sewa mengajar aku banyak benda. nak nak pulak , berkongsi bilik dengan tiga orang lagi teman rapat buatkan ktorg semakin mesra. walaupun kadang2 rasa ada yang tak puas hati, adatlah kan dalam berkawan. ingat lagi, first time dapat TV dengan GAS daripada Jidah, bukan main seronok lagi budak rumah aku, HAHA~ jakun kan selama study kat UPSI, xberkesempatan nak tgk tv. kalau dulu kena rebut-rebut kerusi nak tgk tv kat foyer blok pompuan, tapi sekarang tak yah nak rebut2 dah, hahaha seronok! 

bilik aku besar sgt, maklumla kan rumah tiga tingkat, kompem2 lah masterbedroom dia bapak besar. rumah nie ada lima bilik , tingkat bawah satu bilik kecik, tingkat dua ada tiga bilik, dan tingkat atas ada satu bilik. bilik bawah , ktorg letak beg2 dan sbagainya, bilik aku - aku, Leha, Ifa dengan Nik, ktorg share bilik empat org, hahaha seronok tido ramai2, bilik depan pulak, Min dengan Yatt ,sebelah bilik dorg , bilik Alya , Alya nak sewa bilik sorang, so she's got it. tingkat atas pulak, special bilik untuk Jeje dengan Aina. so ktorg seramai sembilan org la yang selalu buat kecoh dalam rumah nie , nak nak si Ifa dengan Min, selalu sgt bergado, gado gado manja org kata, xdela sampai nak bertumbuk2 ke hape ke. hehehe berbulu jer aku dgn perangai dorg. tapi benda-benda cmni la yg merapatkan lagi hubungan persahabatan ktorg. Insyallah.

actually, aku nak citer pasal ktorg berempat , iaitu aku, Ifa, Nik dan Leha. aku dah lama kenal dorg nie. aku kenal dorg bertiga dari semester satu lagi, aku kenal Ifa masa pendaftaran dengan waktu orientasi, aku kenal Nik sebab ktorg satu rumah time semester satu, dan aku kenal Leha sebab ktorg sama kelas. dan aku lah org yang memperkenalkan dorg dorg tu antara satu sama lain. alhamdulillah, dorang dan aku dapat bersatu , mula dari semester tiga ktorg mula rapat , lepas kejadian aku berpecah dengan sahabat baik aku dari semester satu hingga semester tiga, terus aku makin rapat dengan dorang bertiga nie. dan alhamdulillah gak, walaupun ktorg tinggal sebilik, walaupun ada hati yang terasa , tapi ktorg still bersama sebab aku pown tanak lah ktorg berpecah belah disebabkan hal hal yang remeh. masing-masing pown dah besar, Insyallah boleh selesaikan dengan cara yang baik dan berbincang. sayang korang weh ! banyak dah kenangan manis dengan korang lebih !





dan semalam , si Leha ajak pergi KFC , saja keluar bertiga, biasanya ktorg keluar kalau g mana-mana mesti berempat tapi Nik tak dapat join disebabkan dia balik Terengganu. huhu so ktorg bertiga jelah. keluar lepas Isyak, pergi KFC, bertemakan hitam dan pink , dan tudung dorg semua aku yang support, HEHE~ pastu singgah bundle, yeah ! aku ada seluar tidur baru, org beli seluar jalan , aku beli seluar tido, elokk la tu kan ! si Leha blh pulak shopping jeans dua helai, nasib murah jerk. yeah jom tgk gambar.









No comments: