Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, May 1, 2011

walaupun kalah, tetap nak citer ...


ouh hoiiiii . kumpulan buah hati bola sepak saya sudah kalah
sedihnya . ouh . terlebih dahulu lupa saya ingin mengatakan di sini
bahawasanya, mulai daripada hari ini, esok dan selamanya,
 saya akan cuba menggunakan kata ganti nama iaitu 'aku' kepada 'saya'
ini adalah kerana untuk menghormati sesama rakan blogger yang lain

semoga dengan perubahan yang saya lakukan ini
akan menambah lagi followers tersayang saya di blog ini ( ayat bodek )
ok, berbalik kepada perlawanan bola sepak yang saya tonton di ESPN tadi
agak membakor jer hati saya melihatnya
geram weh ! rasa macam nak bakor jer Arsenal

dorang main ganas kowt tadi, rasa nak sepak-sepak pown ada
saya tak senang duduk depan TV tahu???
disebabkan pemain Arsenal yang bernama SONG 
arghhhh ! tau lah kau tu negro tapi main nak ganas
dalam hati langsung takde TAMAN
eeeee...ganas betol SI SONG tu main
main langgor jerk orang tengah bawak bola
eh eh keluor dah longat JOHOR saya dek kerana si song nie.

xpela saya pasrah lah kalau MU tak menang
maybe malam nie takde rezeki dorang
lepas nie, memang saya tak kasi can semua menang dengan MU
saya tetap sokong MU 
~glory glory MU~


No comments: