Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, May 27, 2011

sudah pindah

alhamdulillah, hari nie selamat dah bdk2 SMS berpindah ke Kolej Harun Aminurrashid. Dari Kolej Za'ba pagi tadi, aku tumpang kereta Afiqah Puzi, kebetulan pulak dia mmg duduk dekat Tanjung Malim nie, so aku dengan Nadia mintak tlg dia jerk bawakkan brg2 ktorg yang banyak giler nie. penuh tak penuh lah kan kereta si Fiqa tu dengan brg2 ktorg. sapa-sapa yang tak join intake Jun, dorang dah boleh balik kampung halaman masing-masing so yang join intake Jun, terpaksa berpindah ke KHAR sebab pelajar-pelajar baru semua akan berdaftar di sini.

lepas dah angkut brg2 aku, Fiqa, Nad, dengan Isma ajak aku pergi pekan. Nad nak beli sandal dan ktorg pown pergi makan KFC, Nad ler ajak, aku pown mmg agak lapar tadi, cewahhh manjanggg lapor kan aku nie. balik dri KFC, aku naek bilik kemas-kemas brg semua. aku dpt serumah dengan bdk2 Sekreteriat Pendaftaran gak, so senang lah nak buat kerja nnti kan...first time gak aku dapat BLOK 3 dekat KHAR nie, selama aku study dekat sini tempat aku just dekat BLOK 1 jerk, hehehe pengalaman bermakna kan walaupun terpaksa angkat brg byk2. so mulai malam nie sampai 3/6/2011, hidup aku kompem busy dengan pengambilan pelajar baru nie, Ahad nie semua nya datang berdaftar dan tanggungjawab yang aku pikul nie sangat-sangat berat. huhuhu semoga Allah permudahkan segalanya. AMIN. 

dan selepas program nie, aku perlu berpindah semula ke rumah sewa dekat Taman Bernam, hadoiii kena kemas lagi bilik, mop lantai pe sumer kan...hmmm habis lah penat badan aku kalau cmni. xpela, dah aku memilih jalan untuk jadi begini so haruslah tabah untuk menempuhi kan kan...doakan semoga pingggang aku tak kan patah ye. :)  lepas nie, if sempat aku update, akan aku citer pengalaman manis aku menjadi Facilitator kepada adik-adik junior aku yang akan datang Ahad nanti.

No comments: