Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, May 8, 2011

sesi mengemas


  Assalamualaikum

dua hari lepas saya tolong mak bersihkan robok-robok (almari) pinggan mangkuk
al-maklumla, rumah mesti di kemas kini disebabkan 
21.05.2011 akan diadakan kenduri di rumah saya
hah...jemputlah datang ye kawan-kawan blogger semua :))
so, pagi-pagi Jumaat tu saya dah bangun dah
habislah segala taik cicak semua saya lap bersih
opsss..cicak memang suka meninggalkan sesuatu untuk dikenang dan dimaki
tapi disebabkan saya terlebih rajen hari tu
saya lap taik taik cicak tu dengan penuh kasih sayang lah sangattttt!

bila dah siap lap semua dengan menggunakan fabouloso ajex
saya kena basuh pulak pinggang mangkuk yang ada 
sumpah weh ! sudah lah kaca , banyak pulak tu ! 
beratus pinggan mangkuk yang ada saya sorang yang basuh
sumpah tak penat lah kan !
memang hari tu saya tak tahu mane datang kuasa saya nie
larat angkat semua pinggan2 tu
 walaupun pinggang macam nak patah riuk sebab diri depan sink lama sangat !
1
2

3


tu jek sempat taip untuk entry nie
disebabkan tengah busy tlg kak ude masak
now, saya di Presint 8, Putrajaya
di rumah kakak saya no 3

2 comments:

zubaidah said...

byk giler dow! hahahahahahahahahahaha

MixS aNa said...

taw xpe !

kak ct punye pasal r nieh !