Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, May 8, 2011

party harijadi K A M I

Assalamualaikum semua =)

pada pagi yang indah ini saya nak cerita tentang perkara yang saya buat semalam
semalam kan kan kan saya telah membantu kakak saya no 3 di dapur
kerana pada petang semalam rumah dia ada party harijadi anaknya yang kedua
tapi sebenarnya harijadi anak dia pada hari ini 09/05/2011
kebetulan pulak harijadi saya pada 04/05/2011 dan harijadi anak abang saya pada 16/05/2011
maka , ktorg pown decide sambut party tu sama-sama
hahahaha seronok ok! saya tolong kak ude pergi Pasar Besar Putrajaya
then, tolong kak ude basuh ayam sebanyak TIGA ekor !
memang tak lah kan tangan saya nie beku kena air lama-lama

alhamdulillah, menu yang dimasak adalah 
Nasi Tomato , Ayam Masak Merah , Acar Buah ,Kuah Dhal & Ayam Goreng
tepat pukul 4.15 petang , semua hidangan itu sudah berada di atas meja makan
tapi itu baru hidangan yang di masak oleh kak ude seorang
sampai jerk kak mar iaitu kakak sulung saya , ada lagi makanan yang dibawa
iaitu Makaroni Bakar dua kotak dengan Puding Roti juga dua kotak
hohohoho kakak-kakak saya memang suka memasak & saya suka memakan !
berapa minit lepas tu, abang saya pulak datang bawak 
Kek Harijadi iaitu Red Velvet yang sangat gorgeous lagi mantap !
topping with strawberry , white chocolate and apa benda ntah benda bulat wane hitam

so, bermula lah party LIAR kami adik-beradik
sesi memotong cake bersama anak-anak sedara saya
Muhammad Amir Asyraf & Muhammad Hariz Ikhwan
diiringi dengan para photographer terkenal yang menangkap gambar-gambar kami
seriously , saya rasa terharu sangat sebab dah besar-besar macam nie pown 
still berparty harijadi lagik, hahaha untung r harijadi sama bulan dengan anak sedara
 kira menumpang lah saya nie kan 

yang paling terbaikkk sekali, beg Etienne Aigner yang saya idamkan dari kak mar
kini menjadi milik saya ! yeahhhh ,thanks kak ! u are my everthing lah!
walaupun kita beza 13 tahun sebab akak anak sulung
tapi jana tetap sayang akak selamanya !
ceceh..time2 tu ler sayang ehhh..hahaha
 tak sia-sia jana bawak Nasi Beringin dari Muar semata-mata untuk akak!

ok , penat dah membebel , tengok gambar pulak ye :)


hah ini dia Red Velvet yang mahal nak mampos
hahaha tapi bukan sebab kek yang saya suka
tapi disebabkan sesuatu di tepi kek yang buat saya senyum lebor

 hah itu dia..nama saya beserta tarikh harijadi 
hahahaha bangga nieh ! thanks abg airi :))

menu melantak untuk petang semalam mmg besh !

bedot & hadi 

tu lah dalam red velvet, sangat sedapppp!

Maksu yang sudah berumur 20 tahun :)

bila anak-anak sedara bermain bersama

yang penting , hadiah asyraf lagi mahal dari aku ok !

Cik Yan mengajar asyraf cara-cara menggunakan iPad
kecik-kecik dah dapat iPad ye..


ouh . lupa pulak nak tunjuk beg baru saya
hah..tu dia !
beg idaman yang menjadi kenyataan
tapi bukan corak nie la
saya dapat corak laen
bentuknya saja sama dengan beg baru saya tu
Thanks To Etienne Aigner. Muaxx !

 
p/s waiting 4 my new watch from emak terchenta ;)
 

2 comments:

Zura said...

heppy bday jannah..

MixS aNa said...

thanks zura !