Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, May 25, 2011

mood tengah malas

huh, malasnya nk update blog, tambah lg dgn badan yang tgh sakit-sakit nie, semalam dengan siang tadi dapat gak aku cabut dari program MSK nie, semalam pagi aku bertolak pergi KLIA, aku amek dri KL SENTRAL, mahal gak tiket ERL tuh sebab aku tersalah beli tiket, pttnya aku beli KLIA TRANSIT tapi aku terbeli KLIA EXPRESS, hadoiii beza jauh kowt harga dia, kalau aku amek KLIA TRANSIT baru RM18, sabor jela kan jana kan, semalam aku dengan adik-bradik yg lain hantar mak dengan abah pergi KLIA, tgk dorg naik kapal terbang ke JEDDAH. alhamdulillah, selamat sampai mak dengan abah ke Madinah untuk menunaikan umrah. semoga segala doa-doa yang dikirim kepada mereka, dapat Allah makbulkan. AMIN.

siang tadi, kak yan dengan kak nik hantar aku balik Tg.Malim. disebabkan lepas Zuhur, bertolak ke Shah Alam. terpaksa lah sampai lambat ke Pejabat Pos Laju, nak pos motor ke Tg. Malim. masalahnya dekat Tg.Malim xde Pos Laju. dah kena patah balik ke rumah sewa kak yan dekat Padang Jawa. so skang nie, motor jerk masih belom settlekan lagi, barang-barang lain sumer dah angkut ke rumah sewa aku tadi. Ya Allah, macam-macam dugaan yang Dia berikan pada aku hari nie. 

sampai Tg.Malim dah petang, dalam 6 lebih, pindahkan barang-barang semua, lepas tu ktorg singgah masjid Solat Maghrib, naseb baik kawan kak yan, kak nik ikot jugak, blh la teman-temankan ktorg. lepas solat, ktorg g pekan, makan Pizza Hut pastu aku dapat present birthday aku drpd kak nik dengan kak yan. hehehe dah tua-tua cm nie bila dpt hadiah rasa lain pulak. pulak tu, selama nie aku mmg jarang dpt hadiah birthday. apa-apa pown, aku dah banyak susahkan kak nik, thanks a lot ! aku doakan kak nik dengan kaka yan bahagia selalu. AMIN. :) mulai esok, kerja aku sebagai Sekreteriat Pendaftaran semakin bertambah dan mesti makin busy punya, if ada kesempatan utk update blog, insyallah aku akan update. sedang  beronline di Kolej Za'ba. oh lupa pulak, semoga sahabat baik aku, Iffah Aqilah cepat sembuh, dia demam dan batuk dan sakit dada. shiannn dia, baru dua hari aku tak de dah sakit-sakit. huhuhu, ok la tata.

No comments: