Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, May 15, 2011

kemas mengemas

Assalamualaikum 

hari nie mood macam nak tak nak jerk
disebabkan esok pagi-pagi lepas Subuh
aku, abah dan kak yan akan bertolak ke Shah Alam / Tanjung Malim
adoiii....rasa macam cepat jek masa berlalu kan
kejap jek aku duduk dekat Muar nie 
mood nak kemas kemas barang pown tak de
hari nie jugak rasa macam hilang selera nak makan
tak de feel wooo...ntah kenapa aku pown tak tahu
maybe hati aku belom sedia nak balik Tg Malim kowt

aku belom puas manja manja dengan mak abah
rasa macam nyesal jugak join Program MPP
jadik fasi utk Minggu Suai Kenal pelajar baru
esok kena angkut brg2 dekat rumah sewa kak yan dulu dkt Shah Alam
then, baru g hantar g rumah sewa aku dkt Tg.Malim
kak yan dah habes buat Master dia dekat Uitm Shah Alam
so barang2 dkt rumah sewa dia tu dia bagi dekat aku

tapi banyak jugak barang nak kena beli untuk rumah sewa aku tu
hadoiii...masalah jugak kalu duk luar nie kan
semua peralatan kena beli sendiri
tak ke giler namanye tu
kopak ler kocek mak bapak aku 

apa-apa pown , sesi kemas-mengemas perlu dilakukan segera
supaya tak de benda yang tertinggal nanti
perghhhhhhhhhh ! malas betol aku !
tak nak balik , tak nak balik boley tak ?
i will miss damn so much my parents !

No comments: