Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, May 2, 2011

happy birthday bebeh .


gambar di ambil sewaktu ktorg pergi pasar malam dekat Putrajaya
inilah last time ktorg enjoy sukaria berjalan sakan dari Tanjung Malim ke Putrajaya
di atas itu , kekasih hati saya yang bernama Iffah Aqilah Ahmad Dahalan
berasal daripada Sg. Buloh, Selangor dan seorang yang lurus serta mengikut kata orang tuanya
dia suka ikot kata saya, perbuatan saya, kemana saja saya melangkah dia pasti ikot serta
bermula semester empat pada tahun ini, dia semakin rapat dengan saya
menyebabkan saya suka meletakkan status di FB its complicated dengannya
haha, saya bukan lesbian ok ! walaupun saya masih bujang tetapi saya tidak sedesperate 
untuk couple dengan kaum sejenis saya , eeeeeuuuuu...not my taste ok !
untuk pengetahuan korang semua, hari ini adalah birthday Ifa nie, 
saya yang memang pemalas untuk update tentang birthday orang dalam blog
telah memecahkan rekod tersebut dengan mengupdate tentang birthday Ifa
sebab saya sangat sayang kepada sahabat-sahabat saya
hanya mereka tempat saya meluahkan perasaan suka duka  
selain daripada keluarga saya sendiri :)

Wish untuk Ifa 
Semoga Allah memberkati segala perjalanan hidup Ifa sepanjang dia bernafas di dunia ini
Sesungguhnya Allah itu adalah peneman hidup yang terhebat di dalam dunia ini
Bukan teman, bukan keluarga, bukan ibu bapa, bukan kekasih
Tetapi Allah yang Maha Esa <3

Semoga Ifa berjaya mencapai segala apa yang diimpikan selama ini
Doa saya sebagai seorang teman akan sentiasa mengiringi dirinya
Semoga persahabatan kami kekal selamanya dengan izin Allah 
Berfikirlah dengan matang dan buatlah keputusan dengan bijak 
Segalanya terletak pada hati yang suci.
Amin~

2 comments:

udie joe said...

hi thx follow2 sy hehe :D

MixS aNa said...

ur welcome :))