Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, May 18, 2011

first and last join program MPP

Assalamualaikum

penat sgt , tu jerk mampu aku cakap utk hari semalam. disebabkan pagi-pagi tadi stuck time pendaftaran utk program bengkel jadik SMS ( Sekreteriat Minggu Suaikenal ) untuk intake budak baru Diploma bulan 6 nie. daftar pagi tadi patutnya pukul 9 pagi tapi sebab ada problem dan aku terpaksa singgah makan dekat YIK MUN jap dengan abah & kak yan. siap daftar dan angkat brg sumer masuk bilik pukul 10lebih. tepat pukul 1045 pagi, ktorg terus gerak g Padang Jawa d amek brg2 dekat rumah sewa kak yan yg nak dibawa balik Muar. 

pastu janji dengan abg aku nak jumpa dekat area Shah Alam sebab dia nak belanja lunch (ni sbbnya aku sibuk nak ikot ) , tapi tak jadik , abg aku suruh g tempat kerja akak ipar aku dekat Sri Hartamas . rupanya dia nak belanja makan dekat Hartamas Shopping Centre. lorr..makan dekat Penang Village jerk pown, tapi ikan dengan udang dia memang favourite aku ! hehehe after tu, salam-salam, peluk cium, abah dengan kak yan balik Muar, abg aku dropkan aku dekat KTM Kepong, senanye aku nak naek bus jerk dekat Puduraya tapi abg aku ckp takot jalan jam, naseb baik dia pown memang nak ke area Kepong after lunch tadi sebab ada meeting kat sana . 

naek tren, stuck pulak dekat Rawang, lambat ye tren sampai, tapi hati aku sabar saje menunggu dan terus tunggu, pukul 5 .15 petang cmtu aku selamat sampai Tg.Malim, alhamdulillah. thanks to kak long, eman dan ifa sebab sanggup tunggu aku berejam dekat TM. hehe ktorg g lepak KFC dulu, pastu amek baju2 aku dkt rumah sewa, dan gerak balik Kolej Za'ba semula. naseb baik aku dftar awal pagi tadi, dapat duduk tingkat dua even bilik dia kecik kit. aku dftarkan nama ifa sekali dan sekarang dia sebilik dgn aku :)

malam pulak, pukul 8 malam kena turun Dewan KZ sebab ada Taklimat Program dan suaikenal dengan para-para Majlis Tertinggi yang terlibat menjayakan program nie. hmmm..sempat lagi online kan padahal sok pagi kena bangun awal. huhuhu ok la sambung esok k. tata semua.

ouh, sebelum terlupa kan, congratez pada kakak aku yang pertama, Mardiana Mohamed . sebab dia dah berjaya buat aku jeles dengan membeli camera baru iaitu Olympus Pen,siap dengan lens dan sebagainya, ok sumpah bakor darah. sekarang aku ngah bodek camera lama dia tu..hehe hope dapat, kena beli pown beli lah sebab aku mmg perlu sgt camera now! k bye !

No comments: