Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, May 19, 2011

dua hari bagaikan dua tahun setengah

sudah dua  hari setengah program aku berjalan , jap lg dalam pukul 2.20 petang kena turun semula ke Dewan. aigoo~ penat sungguh badan ini rasanya dengan pelbagai aktiviti (padahal tido jerk lebih) huhu, pelbagai taklimat jugak yang diperdengarkan kepada para sekreteriat. setakat nie belom ada lagi aktiviti yang mencabar minda ktorg semua. malam semalam ktorg telah dibahagikan kepada Unit-unit Sekreteriat masing-masing, dan nampaknya apa yang aku mohon jauh daripada sasaran yang aku nak. time isi borang haritu, aku memilih Sekreteriat Penerbitan & Informasi juga Sekreteriat Sukan & Persembahan . sekali yang aku dapat bukan kedua-duanya tetapi Sekreteriat Pendaftaran . hallamakkk, memang berganda r kan keleja aku nampaknya, nak pulak aku dilantik menjadi Setiausaha untuk intake pelajar Diploma bulan Jun ni. masak-masak dibuek nye..

macam-macam dah ktorg belajar dekat sini, buatkan aku rasa banyak jugak ilmu yang aku dapat, even time VVIP bg ceramah, aku dengan kawan-kawan dok berborak isu-isu dunia (kononnyee) , tapi adalah jugak tips-tips yang VVIP bagi, aku dengar dan isi dalam kepala hotak aku nie. untuk makanan yang dorang sajikan pown sangat sedap serta menepati citarasa aku, hohoho bab-bab makan mmg aku tak pernah tolak ! mana makanan yang tak habis tu, aku yang tolong habiskan, tak baik membazir rezeki ye tak? hehe tapi bak kata kak yan, kita sayang makanan ke sayang badan kita? sentappppppp! hehe tu korang tolong jawabkan lah ye untuk aku. so malas nak citer pepanjang, sebab time nie je ada waktu utk rehat, to be continue next activity ok? aku kasi korang semua tengok gambar-gambar je utk seterusnya. TAMAT.












No comments: