Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, April 30, 2011

tak tau nak amek MUET biler ?

Assalamualaikum kawan-kawan blogger sekalian
hari nie, aku tengah dok search pasal MUET
al-maklumla, study Diploma aku nie dah nak habis da
tapi MUET, belom lagi aku amek
hadoiii...masalahnya sekarang nie...
aku dalam dilema , aku tatau lah aku perlu dapatkan MUET dulu sebelum amek Sijil Diploma aku
ataupun sementara aku nak amek MUET tu aku boleh dapat Sijil Diploma aku?
macam mana ek?

if aku kena amek MUET sebelum dapat Sijil Diploma boleh lah
aku amek awal tahun 2012, sebab pendaftaran di buka pada bulan November nie
tapi, kalau aku kena amek MUET dulu sebelum dapat Sijil Diploma
aku kena daftar MUET bulan Mei nie..alamak...masalahnya..
aku belom ready lagi nak amek MUET nie, macam nak amek SPM dulu-dulu pown
aku tak rasa seram sejuk macam nak amek MUET nie...
Ya Allah, bantulah hamba Mu yang sedang kebuntuan ini. Amin. 

kalau aku start amek bulan Mei nie, macam mana pulak dengan final exam aku?
final exam semester lima mesti dalam bulan Oktober, 
tadi aku check jadual MUET, bulan Oktober tu ada Speaking Test
lagi satu masalah pulak kan kan kan? pening dah nie...

yang benar, Jannah Bingung aka JB ...

2 comments:

Cik Cempaka said...

alah, amik jer MUET tu...

blasah jer masa part speaking tu, asalkan kita bercakap n ada satu dua point, jadi lah.

Tapi part comprehension, susah bebeno...takpe, blasah jer..

MixS aNa said...

cik cempaka, yekew?
tapi sy takot la

huhu...ntah ler susah hati la
isauuuu