Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, April 29, 2011

hari last di Taman Cheras Jaya

hampir-hampir ke pukul 12 tengah malam
yang menandakan tarikh akan bertukar kepada 30/04/2011
yang menandakan masuknya hari esok yang akan aku pulang ke kampung
aktiviti hari nie agak seronok jugak sebab ada teman iaitu kak yan
pagi tadi , pukul 9 pagi, kak miza kentuk pintu bilik aku
punyalah nyenyak aku tidur sampai bape kali ketuk baru aku tersedar kan
sebab aku tidur pukul 3 pagi dok melayan citer korea My Girlfriend Is Gumiho
hadoiii..kelakor ler citer tu, sampai habis aku tengok baru tido

motif kak miza ketuk pintu & kejutkan aku
disebabkan dia nak mintak aku temankan dia bawak Imad pergi klinik
ktorg keluar rumah dalam pukul 9lebih cmtu..
amek Imad dengan Amir dekat rumah pengasuh
Imad demam , so dia yang memang tak nak dekat orang
memang sah-sah lah tak nak dekat kau untuk dipangku sebelah driver
kak miza pown mintak tlg aku drive kete dia pergi Bangi

aku dengan agak ragu-ragu tukar tempat dengan kak miza
aku drive sampai Bangi , first time aku guna Smartag ye..jakun !
HAHA~ after pergi klinik , ktorg singgah Ariani , kak miza nak tukar tudung
then, pergi rumah pengasuh semula untuk hantar budak dua orang tu
then, ktorg pergi amek kak yan dekat KTM Serdang

sampai rumah, ktorg melantak MCD dan melayan citer Leverage & Hawaii-Five O 
dengan menggunakan recorded story from pakej yang Astro tawarkan
memang terbaik lah kan...kau nak pergi toilet berak ke kencing ke kau tekan jerk PAUSE
bila iklan keluar jerk, kau boleh tekan FORWARD
seronok ok ! aku dok main benda tuh jerk , nak nak pulak abg airi record Maharaja Lawak
dari episod satu sampai empat, berulang jela tengok kan...

petang tu , lepas kak miza pergi tempat kerja dia dekat Sri Hartamas
abg airi pulak balik rumah, ajak p tengok Fast and Furios 5 dekat The Mines
tetapi, sampai jerk cinema nak beli tiket , sekali tiket sudah full laa...
xde rezeki mau tengok, abg airi ajak g amek Imad dengan Amir dekat rumah pengasuh
ktorg pergi Bangi bawak Imad jumpa ustaz ashifa' , Imad bila malam jerk selalu nanges2
lepas tu, ktorg singgah Restoran JM Beriani House dekat Bandar Baru Bangi
beli tapau jerk sebab Imad dah tertido, tak boleh makan situ

sejak bila aku bukak restoran nie? hahaha...
korang perasan tak JM tu macam nama facebook aku?
JANNAH MOHAMED <3
sekali owner restoran tu orang kampung aku ler
maju giler sey perniagaan dia
memang kayo lah den cakap nie.

after tu, ktorg balik rumah
ingatkan nak balik Muar malam tadi jugak
tapi sebabkan Maharaja Lawak
ktorg decide balik esok pagi jah !

hari nie aku menu makanan aku bercampur-campur
pagi - MCD
petang - Nasi Beriani Ayam Goreng Berempah
malam - KFC , Nasi Lemak Manis berintikan Ayam Goreng Berempah
akhirnya perut aku macam nak meletup dek kerana makan terlalu banyak !
alhamdulillah , rezeki yang tidak putus-putus daripada Allah S.W.T .

Klinik Pakar Kanak-kanak An-Nur  di Bangi

pemandu kereta Kelisa Oren =)

Amir bersama aweks nya yang dijumpai di dalam klinik

budak demam yang tomey !

percaya tak cakap aku ? Restoran Jannah Mohamed Beriani House . hehe .

pemandangan indah sekitar bangunan-bangunan kedai di Bangi


budak demam tidur dengan nyenyak di dalam kereta

pemandu kereta Renault Sport Car * budget macam kete lumba lak kan !

ok bye !
esok balik kampung
esok balik Muar
esok balik ramai-ramai
dengan abg no empat
kakak ipar dan anak sedara dua orang
kakak no lima serta kakak no enam
see ya <3

2 comments:

Cik Cempaka said...

owh, kat bangi ek..

kite pun slalu jer lepak bangi..tiap-tiap hari.. =)

mana taknya, umah kat bangi..haha

CaHaYa aNa said...

cik cempaka , haha memang la kan..
rumah dekat bangi

xkan nk lepak putrajaya pulok..

btw, mesti kamo sudah tau ini tempat kan?