Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, March 4, 2011

suka suki nak berjalan

entry untuk kali nie adalah untuk bercerita
ok?
cerita apa?
hah itu yang kita tak tahu....
HAHA~ 
pas hari Ahad yang ktorg pergi UM tuh
dorang ajak pergi Shah Alam pulak malam Isnin
mahu ber overnite di Kuala Lumpur
giler tak giler budak-budak nie kan....

Isnin malam tu aku, Afzan, Nik, Leha & Ifa 
gerak pergi Shah Alam untuk ambil DSLR Canon sepupu nya Afzan
singgah dekat Uptown Seksyen 24, Shah Alam
besh kowttt...sebab kakak Afzan ade buka restoran dekat sana
patut lah si Afzan nie kerja berjoli jerk
memang kaya nak mampos pown ada dia nie
kakak dia sempat belanja ktorg makan Nasi Kukus
perghhhh memang terbaikkk lah kan..

gerak pergi Kuala Lumpur after tuh
singgah Wangsa Maju sebab mahu jalan-jalan Danau Kota pulak
aku teringin sangat nak pergi sana..
dan hasilnya memang sangat-sangat teruja!
apa lagi bergambar sakan jela ktorg dekat sana
aku dgn Nik tukar-tukar drive kereta
then, jalan-jalan Dataran Merdeka 

after tuh, masing-masing dah kepenatan 
dan aku pown drive jela mana-mana sampai tersesat 
HAHAHA~
memang pengalaman yang mengasyikkan sungguh
yang pasti time terlajak masuk Highway SMART tu
perghhh kawasan larangan ok!
xley bawak kereta lebih dari 60 k/m
aje giler aku drive dalam tu 
Nik sampai nak menangis pown ada

last-last keluar jugakkk daripada situ
singgah kawan rehat SMART untuk Solat Subuh
after tu, kesian pulak tgk Nik penat
aku pown drive lah g Shah Alam
yeayyy...masuk Padang Jawa teruk g kedai mamak
sempat tidur jap dalam kereta sebelum brekpest

dan tepat pukul 9 pagi ktorg sampai Wetworld, Shah Alam
memang sumpah kerja giler kan???
daripada Tanjung Malim ke Shah Alam ke Kuala Lumpur ke Shah Alam !
pukul 10 pagi baru boley masuk Wetworld
tapi time tuh memang ramai dah parents2 bawak anak-anak dorang
maklumlah Selasa tu hari holiday memang sesuai sangat lah
berpicnic dekat Wetworld tuuuu

first time aku masuk Wetworld tu
dan besh lah jugakkk cuma lagi besh kalau masuk Sunway Lagoon
mandi-manda dalam tu main2 pelampung besar 
weeeee...seronokkkkkkkkkkkk!
aku rasa ktorg pown dah macam budak-budak kecik jerk mandi dlm tu
hehehehe.....pukul 12 lebih ktorg keluar dan gerak pergi Jusco Bukit Raja
Solat Zuhur jap dan lunch dekat Foodcourt Jusco tuuuu

















 ini adalah antara gambar-gambar yang dipetik daripada DSLR Canon !

No comments: