Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, March 25, 2011

nak pecah kepala haku

hey hey u u !
just now i rasa macam nak hentak kepala kat dinding !
arghhh jangan nak ber i u sgt jannah !
tolong la faham situasi aku sekarang ini
aku tengah pening nak siapkan assgment
dua assgment nie macam dua ratus assgment yang aku kena wat
MODUL TERCINTA DAN ULASAN JURNAL TERSAYANG
adoyaiii...apalah naseb badan ku yang gemok...
ok aku dah mengarut sekarang ini
walaupun tengah pening2 nak siapkan modul nutrisi sains untuk kanak-kanak
tapi semangat jerk nak update blog

dan sebenarnya malam nie aku rasa nak pergi pekan
pergi karaoke sampai 100 lagu!
waaaaaaaaaaaaaaaaa! 
nak jerit sekuat hati !!!

lagu di bawah untuk orang tension macam aku !

video

hari-hari karaoke lagu nie pown takpe !

2 comments:

Sasa Al-Sharif said...

jom join aku layan jiwa cool :) sambil buat slow2 sambil layan jiwa yg rilek. hehe..

p/s: sambil pasang bunyi-bunyian kicauan burung dan jugak sungai mengalir. haha

CaHaYa aNa said...

haha mcm besh jerk!