Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, March 17, 2011

mood nak update blog sudah mari...

assalamualaikum pakcik makcik sekalian
oleh sebab aku tau mmg orang2 tua jerk yg baca blog aku nie (kalau adala)
so pakcik dan makcik mesti nak tau kan dah lama sgt aku tak update blog
disebabkan aku yang comel nie terlalu busy dengan kerja-kerja 
so masa untuk update pown terhalang
ni pown sebenarnya line upsi jaring tengah laju selepas aku siap wat assgment

aku nak cerita tentang kesibukkan aku hujung minggu lepas
bertarikhkan 12 dan 13 haribulan 3 tahun 2011
Biro Kesenian Dan Kebudayaan 
Kolej Harun Aminurrashid telah mengadakan program
aku sebagai Rexco Biro tersebut telah dilantik sebagai AJK MEDIA
ececeh...budget howtt jela kan kerja tu..naik muak aku dgn poster2 dan banner2
HAHAHA~

yang pasti sebelum program tersebut berlangsung
hari-hari sebelum kejadian mmg la aku sgt2 busy
aku dan Hanom diminta membuat poster, banner dan juga tag nama
lepas tu kena print byk2, tampal dekat setiap kolej-kolej kediaman yang ada
hallamakkk! part yang nie paling aku benci sebab
malas kowt nak g Kolej Za'ba dgn Kolej Aminuddin Baki 
yang nun jauh terletak dekat Proton City tu

tapi kutabahkan juga hati ini gerak ke sana
dengan meminjam motor Farhana iaitu Honda Icon pink tu
aku dengan Hanom merempit lerrr ke Proton City
KAH KAH KAH...sumpah kelakor ok!
almaklumla...skuter kan mmg takat tu jelaa kelajuannya
aku nak jerk pergi tukar motor LC Kerol 
tapi kesabaran mmg amat diperlukan ketika itu.

habis citer sal tampal poster
masuk pulak dengan citer penyelaras
adalah seorang penyelaras yang aku dgn Hanom 
kena bekerjasama dgn dia
aku tak tahu lah nak ckp cmne tapi mmg malam tu aku betol2 panas hati dgn dia
sampai akhirnya aku tak tahan sgt sampai nanges2 depan Ifa
hahaha sengal jerk nak nanges2 tp mmg geram r kan
dah r aku kena print, tampal, wat tag, liminated pe sume
yang dia duk goyang kaki layan FACEBOOK
aku yang dalam bilik media tu dah r ngah demam2 dia ley wat mcm tunggul lak
WHATEVER LAH KAU!
menyampah aku..mmg sem depan tak nak aku kerja dgn kau lg.
jadik JMK pown kalau berlagak sgt tak boley jugak
tak kemana lah kalau pangkat jerk yang kau nak kecoh2
ingat ! orang lain pown ada hati dan perasaan ok !
bukan kau sorang !!!
 
ok stop!
masuk kisah berlangsungnya program tu
tugas aku kompem2 lah kena tangkap gambar kan
sebelum, semasa dan selepas program berlangsung
dari start Bengkel ke Persembahan

Bengkel Dikir Barat

Malam Lanai Seni
 
Malam 100 Pendikir
 
aku suka sgt tengok persembahan dari biro-biro kesenian
hehehe rasa macam nak bernyanyi atas pentas tu pown ada
eh macam lah suara aku sedap sgt kan...
tapi yang pasti semuanya berjalan dengan lancar
dan aku pown lega bila habis jerk program tu
pasni mmg tak kan lah aku mohon jadik rexco lg
cukup lah dari semester satu sampai semester empat 
aku aktif jadik rexco
semester depan aku nak pencen pulak. 
hohoho~ 
 mari lihat sy bermain gendang

 juan perasan encem. kah kah kah..tp yg sebelah dia mcm cute jugak.

 ahli kelab dikir barat

 malam 100 pendikir

jana . shah . miza .

seronok bekerjasama dengan rakan-rakan rexco kesenian dan kebudayaan :)




No comments: