Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, March 4, 2011

kisah yang baru jerk nak lapuk

yeayyy...entry nie khas untuk semua pembaca blog
aku nak update tentang hari tu...time aku pergi UM 
dan jalan-jalan di Kuala Lumpur
hari tu pergi UM sebab ada meeting dgn Kelab Penyayang UM/UPSI
so, aku as a EXCO PUBLISITI & MEDIA pown menjalankan tugas 
dengan menggunakan DSLR NIKON D80 gambar-gambar yg dihasilkan 
sangat-sangatlah cantik macam tuan dalam gambar jugak
HAHAHAHA~












itulah sedikit sebanyak gambar-gambar yang dipetik di Universiti Malaya
dan selepas itu ktorg pown rancang pergi jalan-jalan Midvalley
dengan menaiki kereta sewa yang di support oleh Afzan 
carik parking dlm Midvalley mmg cekik darah betol
masakkk aku dalam kereta tu taw x???
kebetulan pulak hari tu hari Ahad mmg la payah nak cari parking







dan pulang ke Tg.Malim dengan rasa tak puas berjalan lagi
ktorg sambung berjalan ke Hentian Ulu Bernam
HAHAHA~ 
semata-mata nak bergambar punye pasal
maklumlah jarang-jarang dapat pegang DSLR NIKON
tu yang teruja sangat berjalan!














 tamat lah sudah journey kami pada hari itu :)


No comments: