Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, March 18, 2011

Congratulation to my sister Siti Zubaidah

salam hari Jumaat kepada semua muslimin dan muslimat
hari nie aku frust sgt sebab tak dapat pergi Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur
tengok kakak aku no lima di anugerahkan menjadi SEORANG PEGUAM.
alhamdulillah setelah lama dia wat chambering akhirnya tamat jugakkk
hehehe...apa-apa pown aku happy sgt nieh walaupun tak dpt tgk dia petang nie
sebab lepas nie boley lah aku mintak macam-macam dekat dia.
HAHAHAHAHA~


mesti dia bangga kan aku wat entry nie khas utk dia
lepas nie aku harap dia bertemu jodoh pulak
dengan lelaki yang boleh membahagiakan dia
lalaalalalaala~~

3 comments:

zubaidah said...

thanks syg, u are soooo sooooo sweet like sugar!

Liyana Lynn said...

bestnyaaaaa!! teringin bebeno nak jadik lawyer~~ :'(

CaHaYa aNa said...

yana, hoho nnti kte check it out cmne akk aku jadik lawyer k...

kak ct, bangga la tu..hehe 4 u too my sis!