Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, March 5, 2011

aida farisa's wedding

ok ! mengikut tajuk title entry nie macam gempak joo..konon nak meng omputih kan entry nie...tapi kang alamatnya jadik karangan basi pulak sebab korang tak kan paham punye...so mengikut firasat aku better aku mem BM kan sahaja lah entry nie...sebab utama aku balik Muar sudah semestinya nak pergi wedding Aida Farisa classmate aku time sekolah dulu..dia nia takdelah rapat sgt dengan aku tapi kira boley layan kepala la jugakkk..alhamdulillah akhirnya kekasih hati yang dikenali sejak Form 2 lagi sudah sah menjadi suami dalam hidup dia. rasa bahagia gile kan? bila orang yang disayangi dan dicintai menjadi milik kita . tapi itulah macam-macam dugaan yang terpaksa ditempuhi nya, nak nak pulak ibunya baru sahaja meninggal dunia pada bulan 1 aritu...Al-Fatihah buat ibu Aida...dan tadi bertemu semula dengan kawan-kawan lama time sekolah dulu masa wedding Aida...ramai gak yg datang Aku, Akila, Miza, Shu, Tika, Azuwa, Atun dan yang paling aku terkejut Izzati Ruzaidee boley datang wedding Aida dari Batu Pahat...perghhhh semangat betol dia nie! lama kowtt tak jumpa minah nie..dari Form 4 dulu dia pindah BP. dan yang pasti dia semakin cantik dan ayu dan kurus! waaaaaaaaaaaaaaaaaa! asal korang semua kurus-kurus nie??? ( JANNAH XLEY TIME KENYATAAN KE???) hahaha tu lah sape suruh makan banyak! ok bye! so jom tengok pic kami-kami semua.







balik dari kenduri kawen Aida, jam baru pukul 4.00 petang , jadi mari kita enjoy! mula-mula aku anta Atun g tempat kerja dia. then, aku, kila & miza gerak p wetex. itu jela tempat berhibur dekat Muar nie..HAHA~ sengkek sgt pown xley gak kan! tapi xpe..i'm still love Muar..bluekkk! sampai wetex, toilet dulu yang aku cari sebab dah tahan sgt dah..hahaha lepas tuh? ntah ler...macam xde hala tuju pown ada gak td..ingat nak karaoke tapi masa amat mencemburui aku. jadinya ktorg beli Cool Blog dan balik. eh eh belom balik rumah lagi sebab mahu ke Tanjung Emas untuk beli jagung. lepak-lepak jap amek angin dekat sana. dan aku sempat bermain dengan budak kecik yang tomey tomey gitu. nama dia Aisyah. arghhh! geram tau! sebab cute sgt!





 at last !


lovely Aisyah <3

No comments: