Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, February 2, 2011

oh no! i got a bad cough!

salam & selamat malam kalian semua
malam nie aku agak skema
gara-gara kedatangan batuk yang agak teruk
sampai nak demam + seram sejuk je badan aku
ntah cmne ley dapat batuk kuat cmnie
maybe disebabkan keadaan cuaca
yang agak sejukkkkkkkkkk semenjak dua menjak aritu
saket kowwt tekak aku tapi makan ?
tetap lajuuuu jerkkkkkkk
hehehe seksa nak tidur hanya Allah saja yang tahu.

tadi aku ajak abah pergi klinik tapi abah saket perut
so, aku ajak je kak yan pergi klinik
DR.IBRAHIM yaww...
oleh sebab nak cepat sampai klinik
aku pown bg idea giler ajak naik motor..
ok fine! DEMAM tidak menghalang aku untuk bawak motor dgn LAJU!
bayangkan dengan cuaca sejuk malam-malam
aku boley merempit naik motor dgn kak yan pergi klinik
HAHAHA~~ bravo tak jannah?

sekali sampai klinik ramai puleee orang ekkk
thanks nyonya yang potong line aku tadi
kau ingat rambut kau kerinting aku takot???
siot betolll..selambe jek potong jalan orang
penat-penat orang beratur dia boley potong lak kan
orang lain pown sakit jgkkkk
tau ler esok kau nak raya! adoiii~

balik rumah, terus telan ubat tapi kan
macam tak hilang jugakkk batuk aku nie
cmne nak wat assgment niee...
ececehhh..alasannnn jannah oiiiii
ade pulak kene mengene batuk dgn assgment ekkk
mcm la mulut kau yg menaippp keyboard laptop! 
adeyyyy...mau minum air asam jawa la..sapa boley buatkan???
ok bye!


keadaan aku sama macam bayi diatas ketika ini

cute kan?

macam aku..HAHA~

(cilok gambar dalam google)

p/s: i really hope i can made super duper faster to complete my assgment! ALL ASSGMENT!

No comments: