Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, January 20, 2011

thaipusam~

Assalamualaikum 
kata orang, bila Hari Raya Thaipusam 
orang-orang India bersusun-susun pergi sembahyang di KUIL mereka
tapi aku? apakah yang aku buat semasa hari raya orang-orang India itu?
 ha ape lg berjalan jela koje nya..atenye aku nie dah tahap bosan giler duk dalam bilik
kepadahal nya banyak giler assgment yang perlu dilangsaikan


tapi, assgment tu usah difikirkan lagi
sebabkan mood untuk melangsaikan hutang assgment belom terniat dlm hati nie
so, jom kita enjoy!
tapi disebabkan duet ptptn belom masuk lagi
so nak enjoy pown wajib lah ala kadar jerk
jangan esok lusa makan PASIR dah ler aku nie.










singgah di Kolej Zaaba melawat Hari Terbuka di sana.
terserempak pulak dengan Fitri AF2
wewittt~
ape lg dgn muka tak malunya
ktorg pown bergambar ler ngn dia. 
dia sangat tinggi & hensem!
sbbkan aku agak kekurangan ketinggian
maka, dia berkata " nak i turun sikit ke?'
alahaiiii! kacak nya kau fitri!

2 comments: