Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, January 26, 2011

seminggu yang memenatkan

lama da tak update blog
rasa mcm dah setaon lak
haha ok sangat tipu!
actually dalam minggu nie byk giler keje aku
dari group discussion kepada assgment kepada presentation
banyak jugak meeting yang aku kena hadir
daripada meeting Mahasiswa/i Anak-anak Johor (M@jor) 
kepada meeting Kelab Penyayang
belom masuk meeting Biro Kesenian & Kebudayaan lagik
adoiii~ tu la aktif sgt pown xley gak aku nie kan..

esok pagi dah nak balik
yeahhh! seronok!
pasni ley wat assgment dengan tenang dekat kg halaman
sebab satu assgment individu aku tak wat lagik









 

4 comments:

+akufobia+ said...

bye assignment.

CaHaYa aNa said...

HAHA~ katakan tak nak pada assgment!

+akufobia+ said...

tak nak.nak kata nak gak.

CaHaYa aNa said...

ok fine!
wat la assgment byk byk sampai lebam!