Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, January 30, 2011

nasi minyak

sudah tiga hari tiga malam aku di kampung halaman
sudah berhari-hari jugak Muar mengalami musim hujan agak lama
sampai aku nak ber-hang dan out dengan kawan-kawan pown
macam tak diberi kesempatan pulak gamaknya
last-last duduk depan laptop, berbaring atas katil jela
actually, aku nak citer tentang kerja kawen yang aku pergi
abah ajak pergi dua buah rumah aku dengan kak yan ikot
mak tak pergi sebab adalah hal-hal yang tidak dapat dielakkan
oleh sebab hujan tak berhenti-henti, akhirnya ktorg bermandi hujan jela
malas nak payung-payung nie sebab leceh..
nanti basah jugak kan sebab tempias
masa rumah first pergi, time nak balik tu 
aku ternampak Cikgu Zamri, cikgu tusyen Akaun time form4 & form5
haha cikgu paling hot + hensem..yang pernah aku belajar..kuang3..
gatal bebeno jannah nie..well org kata semangat skit nak stadi
kalau yang mengajar tu sedap mata memandang
iye tak? haha ok stop stop lah merepek jannah oiii
buat orang meluat jerk dengan perangai gatal kau tuh
ok, berbalik kepada cerita tadi...cikgu tanyala aku belajar mana skang
dan bla bla bla..terkejut beruk dia bila tau aku stadi UPSI..hahaha
yelah aku yang dulu kerja memekak dalam kelas tetibe ley jadik cikgu?
memang lah agak mustahil kan cikgu kan..hehe
aftter tu ktorg pergi rumah kedua pulak
hujan makin lebat dan kereta susah nak cari parking
tp akhirnya dapat parking jgk walaupun agak jaohh
lepas g kerja kawen, abah benti kedai makan Murtabak Singapore pulak
HAHAHA~ makan je kerja aku kan? duduk kolej makan, duduk rumah makan
ape jerk yang aku tak makan...adoiiii..gemok jannah gemokkk!
at last, sebab ramai sangat orang tunggu murtabak dekat setengah jam
aku dalam kereta dah tak reti duduk diam
ape lg..tangan nie gatal jerk la amek gambar sane amek gambar sini
buat senaman tangan katanya..hehe dan kak yan pown sengal-sengal ubi
dengan muka selenge dia time aku snap gambar dia..HAHA~

                                    gedik satu~

                                      gedik dua~

  tolong jangan menyampah dengan sikap gedik aku nie..HOHO~

                                  the last..like this pic very much!

3 comments:

ezza alias said...

aku pun mula mula tak pecaya ko nak jadi cikgu. hahaha

CaHaYa aNa said...

hahaha sampai ati kau ezzah!
aku yang penyayang nie kau kata
tak percaya? hehe

Anonymous said...

[url=http://seoservicemarket.com]seo service[/url]