Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, January 17, 2011

Karnival Insaniah Bestari'11

Insyallah ini adalah entry akhir
hehehe...
aku dan ahli Tarian Zapin kena buat persembahan utk KARIB'11
mekap artist kompemlah Putri Nurul Nabiha
thanks a lot to her :)

Mira yang tak pernah tengok karnival dekat kolej aku nie
agak jakun-jakun kucing dengan persembahan yang diadakan
malas nak menaip so aku letak gambar-gambar jela k












thanks pada semua yang menjayakan & membantu aku dalam program nie
Mira, Leha, Nik, Putri, Mas, Mimi, Intan, Shamim, Wahyu, Faiz, Azreen & Amin
korang memang terbaekkk lah!

2 comments:

nizamsani said...

terlupa nak pergi tengok.

CaHaYa aNa said...

haha its ok
next time support ktorg k :)