Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, January 3, 2011

first day kelas

first day kelas hari ni untuk semester empat tahun dua. semester nie semuanya macam dah berubah daripada semester satu. tak sangka orang yang rapat dengan kita suatu ketika dulu boleh berubah dengan mendadak. yelah kan manusia rambut sama-sama hitam tapi hati lain-lain. ehm..yang tu biarkan jela. malas gak nak pikir kan. orang nak kawan dengan kita kawan la, kalau tak nak pown takpe. aku pown taknak lah memaksa orang kan. not my style.

malam tadi aku tidur sorang-sorang disbbkan roomate aku tak balik lg. ehm kesian pulak dia. maklumlah orang kelantan kan agak jauh utk pulang ke tg.malim nie. pulak tu tiket bas dah habes. kalau sem lepas syera ada untuk kejutkan aku, so kalau nak bangun lambat pown takde hal sbb ade tukang kejut. hahaha tapi sem nie bila dah sorang-sorang tu pepandai lah aku kena bangun sendiri kan. pandai pulak tu tidur awal & bangun terlalu awal. haha kunci jam pukul 6.15pagi tapi bangun pukul 5.43pagi..eh awal sgt pown xley gak kan. hehe...after mandi & solat aku pown siap-siap ala kadar. malas pulak nak beria kan pepagi bermake up bagai.

kelas pulak pukul 8pagi dekat BE Learning. bagus sebab lecturer tak masuk. aku, ifa & noa keluar cepat2 sbb nak isi perut yg kebulur. ktorg decide nak brekfes dekat kafe Bitarasiswa jek. owner baru makanan pown baru gak. sedap gak kueh tiaw dgn mee hun dia. ktorg orang kedua datang kafe tu pas ada tiga org dak sains sukan dtg. bila dak sains sukan balik, ktorg still lg menguyah sambil membebel-bebel. tetibe tukang masak dtg kat ktorg tanya sedap tak dia masak. aku pown cakap la sedapppp! tapi lg sedap kalau ley refill makanan. hahaha then, tukang masak tu kata, sebab ktorg org pertama dtg kafe tu die pown bg la ktorg refill. noa awal-awal lg dah surrender..haha aku dgn ifa jerk muka tak malu p tambah. tapi sumpah tak tipu! kueh tiaw dia memang mantop! 

after makan, pergi kelas English 4 Young Leaners, then amek bus pergi Taman Bernam. fuhh naseb lah lecturer tak masuk. ktorg pown apa lg balik awal. kelas lepas tu pulak batal, balik kolej terus. aku lepak bilik tengok spongebob lepas zuhur tidur jap. pas asar g kelas Penjagaan Bayi & Kanak-kanak Berkualiti pulak. lecturer subjek nie besh lah...kelakar & sporting. aku suka. hehe sebab dia lepaskan ktorg balik awal. tu yg aku suka tu. hahaha suka ada makna kan. ok, balik kolej...lepak bilik update blog. malam nie mahu lepak mamak pulak. syok giler sem nie takde kelas malam. memang aku bersorak la! horayyyyyyyyyy!

 tiga orang budak comel

 dua orang budak sewel

 muka noa memang muka mintak penampo!

 tgk r tu tak bg aku tangkap gambar
die tutupnya mata aku dgn jari
huh~

ifa menggantikan wallpaper fon aku dgn gambar ini
baget comel ler tue. 

first day class yg membahagiakan. walaupun tgn aku saket-saket sbb kerja budak dua orang nie!!!

No comments: