Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, January 28, 2011

dah balik . dah balik . dah balik .

ok tak mau citer panjang-panjang 
just mahu cakap
aku dah balik kampung halaman!
horeyyyyyyyy!

semalam tepat jam 9.40 pagi
bus Transnational gerak terus ke Muar / Batu Pahat
tapi berhenti jap dekat Stesen Bas Seremban
seat aku dalam bas sangat-sangat strategik!!!
seat belakang sekali . tengah-tengah . antara seat-seat yang ada .
kaki aku yang pendek ni tak tau nak letak mana .
dan berbelakangkan PENGHAWA DINGIN yang BESAR!
perghhh BEKU KOT aku dalam bas. 

nak tidur dengan nyenyak pown tak senang
even aku dah siap-siap pakai cardigan pown sejuk nya menusuk ke tulang
aku yang badan gemok kedempol nie pown sejuk macam hape
pulak kak azie dgn wana kan yang kecik molek tu lagi r beku!
menyesal pulak aku amek seat bawah 
tu la beli tiket lambat agi..hohoho
jannah jannah naseb badan ler...
tambah lagi dengan hujan lebat sepanjang perjalanan
memang naseb-naseb jela terkucil dalam bas

dalam pukul 2, aku pown sampai la Bustand Muar Pagoh
dengan kaki dan tangan dah gigil-gigil sejuk punya pasal
aku mintak tolong Farah adik sedara Poja
merangkap junior aku time sekolah dulu 
tolong pick up aku dekat bustand
thanks fara sayang :)

sampai rumah , peluk-peluk emak .
mandi . tunggu abah balik solat Jumaat .
makan tengah hari .
online sekejap. 
tidur sampai pagi tadi tak bangun-bangun!
HAHAHA HEBAT KAN JANNAH?
membuta macam hape jerk aku nie kan.

well...penat giler kowt aku.
balas dendam punya pasal dengan bas 
tu yang tidur tak ingat dunia tu
apa-apa pown.
aku berazam nak siapkan assgment sebelum naik cuti nie.
doakan semoga aku berjaya wat assgment k!

to be continue....