Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, December 7, 2010

Tugas baru untuk saya!

Tajuk?
Apa kena mengena tajuk entry tu dgn aku?
Fine!
Tugas baru untuk aku adalah menjaga budak dua orang kat bawah nie


Muhammad Hadi Hazwan


Muhammad Hariz Ikhwan

iyee...aku kena jaga dorang berdua nie
dorang anak sedara aku la
jangan la pelik sgt ye kawan-kawan
kenapa aku kena jaga dorang???

sebab nya atok bah & mak tok dorang lah ajak dorang berdua nie duduk Muar
maka, aku lah yang kena jaga dorang berdua nie
bagi makan, cebuk berak, bagi main, bagi tengok tv
oh lupa pulak aku & juga 
bagi pelempang , bagi penyepak, bagi rotan kalau dorang degil sgt
hahaha opsss agak kejam ye disitu
tidakkk lah sampai nak pukul-pukul anak orang
jahat sgt MakSu dorang nie pulak kan

apa-apa pown seronok gak dorang ada kat umah nie
sementara aku pown tgh cuti semester
ley la layan kepala hotak dorang berdua nie
aku pown suka ajar dorang
bak kata HADI
" Besh la Maksu ajar BI"
hehehe besh tak besh rotan ada tepi aku nie ha
hahahaha ok CAW dulu...



No comments: