Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, December 22, 2010

Tag daripada Yana aka Liyana Rosali

Pernah tak anda rasa cool ?

pernah lah jugak
bila ada mamat encem main-main mata dgn saya :o

Upload wallpaper yang anda guna sekarang .


Cerita pasal wallpaper tersebut .

pergi pameran kereta dekat Matrade aritu di Jalan Duta
sangat cantik, menarik & tertarik dgn ini kereta!!!
so, letakkan sbg wallpaper dgn harapan dpt Suzuki Alto nie depan mata sebijik!

Bila kali terakhir anda makan pizza

bersama rakan-rakan ex-student sk sab (2)
19/12/10
Ahad

Lagu paling terbaru anda dengar .

entah la, tak minat sangat dengar lagu
pergi karaoke minat!
eh cam mana tu?


Apa yang anda lakukan selain menyelesaikan tag ini ?

Duduk bersila atas katil sambil ngadap Kampungchat punye chatroom :)


Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan panggilan apa ?


Na - kakak-kakak tersyg
aNa - orang yg baru dikenali
Comel - abang senior sem 5 (sumpah tak tipu)


abg ni tiap kali jumpa aku mesti panggil aku Comel
dia ingat aku kucing ke apa?
tapi agak tersipu jugak lah time dia panggil aku cmtu 
ngeee~~


Tag lagi lima orang


Kak Mar

Kak Ude

Kak Ct

Fifie

Arma



Siapa blogger no.1 kepada anda ?

Kakak saya yang sulung
Seorang yang gebu & meminati jenama Coach
Saya sangat suka koleksi tudung 'express' yg dimilikinya
Berharap dia akan memberikan satu kepada saya :))


Katakan sesuatu kepada orang no.5 ?

Arma!
sumpah aku windu giler nak lepak dengan engkau
amek lah aku dekat rumah dengan Honda City idaman aku tu
hehehe


No.3 ada hubungan dengan siapa ?

Bedot akak Kak Ct
kakak saya no.5 tu sy tak tatau lah die sedang berpacaran dgn siapa
moga-moga bertemu jodoh dgn abg kacak-hensem-kaya


Bagaimana pula dengan no.2 ?

kakak saya no.3 itu sudah berkahwin dengan abang ipar saya
sejak umur saya darjah lima lagi
dan mempunyai dua orang anak yang pandai menjawab!


Kata-kata cinta untuk orang no.4 ?

Fie!
Aku sayang ang sangat-sangat na..(ikot longat orang Kedah)


Beri 5 perkara tentang orang yang tag

Bijak
Suka ketawa sampai muka merah-merah
Dalam pendiam ada tegasnya
Sangat pandai berniaga (bercadang utk membuka tadika bersamanya)
Pelajar Uitm, Segamat jurusan Bisnes Study






4 comments:

Liyana Lynn said...

ngeh3... nak business dgn aku?? jom, aku jadik hang punya finance manager. aku pegang duit. hang ajar budak2. hahahahahaha

Liyana Lynn said...

eh nak komen lagi, sejak bile lak aku pendiam eh? eh? eh? :P

CaHaYa aNa said...

yana, hahaha sengal la sey ko nie
amek kesempatan heh! ko pegang duet aku lak ajor dak..ko dok senang lenang aku lak penat penat ehhh

ko ta pendiam eh?
hehee

zubaidah said...

na,mudah-mudahan doa ko makbul laaaaa!! hauahuahuaa!!