Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, December 1, 2010

tag by Fim

Salam Malam kepada semua pembaca.
oleh sebab dah lama tak on9 so aku rasa nak hupdate dua entry malam nie
tu pown sebab nak balas balik tag orang kepada aku
daripada Fim , salah seorang rakan blogger aku
so the games begin from this question

Once you have been tag, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, or goal about you. In the end, choose 25 people to be tagged. If I tag you, its because I want to know you more."

1. Nama aku Siti Nurjannah Binti Haji Mohamed

2. Anak last daripada 7 orang adik-beradik

3. Sedang menuntut di Universiti Pendidikan Sultan Idris dalam bidang Pendidikan Awal Kanak-kanak

4. Sangat meminati scooter & kereta automatik

5. Seorang yang gila-gila tetapi cool ( yang ini agak perasan)

6. Menjelang 2011 , umur aku cukup 20 tahun. ( semakin tua)

7. Minat membaca novel yang jiwang & thiller

8. Kemaruk dengan kereta Honda City & Suzuki Alto

9. Suka jalan-jalan tengok wayang & karaoke

10. Bakal menjadi seorang guru yang comey dan garang

11. Kadang-kadang aku nie garang jugak orang nya tapi itu just gurauan semata.
(kalau yg rapat dgn aku faham sgt da dgn sikap aku)

12. Aku penetap sejati Muar, Johor dari Atok, Nenek, Moyang, Makcik, Pakcik aku semua orang-orang Johor.

13. Makanan kegemaran aku adalah semua makanan yang ada dalam dunia nie kecuali yang haram-haram tue aku tak sentuh la kan..

14. Mempunyai 6 orang anak-anak sedara yang comel macam Maksu diaorang nie.
lima lelaki seorang perempuan...

15. Ramai orang cakap aku cantek kalau kurus sebab tu la aku malas nk kurangkan berat badan.
hahaha ok yang ini agak geli...sila abaikan saja!

16. Aku suka study last-last minit kalau final exam semakin dekat macam tak sedo diri kan

17. Aku suka apa-apa benda or perkara yang berkaitan dengan No. 7

18. Tak suka dengan binatang yang bernama Lipas atau Katak

19. Aku suka menjerit kalau bercakap sebab tue ramai orang takot nak kawan dengan aku

20. Sejak akhir-akhir nie aku selalu ada masalah dengan kawan-kawan 
mungkin masalah aku tak pernah memahami orang di sekeliling aku kowt...

21. Aku suka berchatting di Kampung Chat

22. Suka dengar lagu-lagu RnB, Tradisional , Hip Hop

23. Aku seorang yang manja dengan abah berbanding emak tapi dengan kadang-kadang mak aku yang manja dengan aku. ehhh...terbalik ekkk..hehe

24. Berimpian untuk menunaikan Haji pada usia muda (26 ke 27 tahun ke)

25. Bercita-cita mahu menubuhkan tadika atau taska aku sendiri. Insyallah.

Finish.
 Penat sey menaip memalam nie.
 so keje aku dah siap
aku nak cari mangsa seterusnya 
Selamat berkenalan ye kawan-kawan sekalian.




No comments: