Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, December 2, 2010

tag by Asfiffah Zamri cayunk

1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?

Mak & Abah serta 5orang kakak & seorang abang aku.
Anak-anak sedara aku seramai 6 orang tue.
Abang-abang & kakak ipar aku.

2. Benda terakhir korang beli guna duit korang sendiri?

Bayar duit kereta prebet sapu (Pak Din comey)
hahaha ngarut!

3. Dimana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

Dekat rumah aku di Taman Sri Mulia.
Tema nak warna-warna yang lembut ja kowt...

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

Tidak sama sekali!
Ketiadaan calon la pulok...

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Nak lama mana pown tak ley jugak sebab calon pown aku takde!

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

perghhh..ko nie tak paham bahasa kew ape?
aku takde pakwe lah sengal!
(eh mara sgt pown xley gak kan jana)

7.novel/buku/majalah terakhir korang beli?
Buku tentang agama.
Insaf dtg sejak akhir-akhir nie.

8. Apakah nama penuh korang?

Siti Nurjannah Binti Mohamed

9. Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lagi mesra?

Aku lebih manja dengan abah tapi lebih mengada dengan mak.
(anak bongsu la katakan)

10.Namakan orang yang betul-betul kamu nak jumpa dalam hidup?

Seorang lelaki yang bernama suami dalam 10 tahun lg jumpa la kowt.
eh lama no...

11. Adakah korang basuh baju sendiri?

Sejak masuk UPSI, aku memang agak rajin basuh baju sendiri tapi berdobi pown aku rajin gak.

12. Dimana tempat yang betul-betul korang nak pergi?

Pulau Redang 
nak sgt bermalam 7 hari 7 malam di sana.
byk duit ko jannah!

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

Penyepak nak? 
hahaha

14. Beritahu tiga perkara tentang orang yang tag korang?

Manja
Peramah
Baik hati

15. 5 benda korang sayang sangat dalam hidup korang?

Laptop Acer Aspire 4810T
Handset Sony Ericsson 508w
Scooter Honda Icon
Camera DSLR (tak lama lagi)
Kereta Honda City baru (10 tahun lg)

16. 5 lagu korang suka dan selalu dengar?

Lagu wajib bila pergi karaoke adalah

Rela
Kesal
Bulan Cinta
Gadis Dan Bunga
Asyik
Secangkir Madu Merah

17. Bila tarikh lahir korang dan korang sambut besday kat mana tahun lepas?

4 Mei 1991
ingat betol2 ye
kat mana ek?
kat rumah kowt
lebih afdal :)

18. 7 orang blogger korang nak tag?

Kak Mar
Kak Ude
Liyana Rosali
Ida Suriani
Tiqah
Eyka Hashim
Arma Zaqya

19. Cerita sikit pasal blogger pertama korang tag?

Blog kakak sulung aku yg aku sendiri tolong edit.
hahahahaah :)

FINISH < * _ * >

No comments: