Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, December 18, 2010

Sumpah Aku Minat!

hye kawan-kawan semua
hari ni aku rasa something giler dalam kepala hotak aku
tatau lah napa tetibe aku rasa mcm nk mengarang sesuatu
i means,mau tulis sebuah cerpen ringkas 
minat aku dari darjah empat adalah membaca novel
aku kira hantu komik, komik love2, komik detektif
adoiii, dulu masa sekolah selalu gak aku mengarang cerita ringkas 
ala ala cerpen tak jadik gitu..hehe

then, tadi aku terbukak cerpen-cerpen ringkas daripada web penulisan2u
membuatkan aku berkobar-kobar lak nak mengarang cerita
just tinggal nak taip , copy & paste saja dlm web tu
Kak Yan tahu minat aku yg hantu novel nie
kalau bg aku novel tebal-tebal pown
dalam satu hary jerk aku dah boley habes baca
tak kisah makan , minum, berak, kencing
still ngadap novel-novel tu semua

Ya Allah, bg la aku kekuatan utk mengarang sebuah cerpen
dulu cerita yg aku karang aku suka bwk pergi sekolah
then, kwn2 pinjam tak pulang-pulang
aku punya la syg buku cerita yg aku karang tu
boley pulak budak tu tak pulangkan pd aku
sedih sgt :(

Tapi xpela, pasni aku akan try utk mengarang sesuatu
Kak yan byk bg sokongan suruh aku tulis cerpen or novel
tapi aku mcm takde keyakinan diri la
takut pulak ada orang kutuk-kutuk cerita aku nanti
ehm, apa-apa pown insyallah i will do da besh to myself.
nantikan kemunculan cerpen aku di penulisan2u ok?


No comments: