Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, December 20, 2010

Rockstar City

we rock we rock we rock star!
teringat pula lagu dalam cerita Camp Rock
bersambung daripada entry dekat bawah tu
aku ajak Akmar tido rumah aku
ktorg kawan baek dulu masa sekolah rendah
dia ratu solo group nasyid dekat sekolah dulu-dulu
setiap kali ada pertandingan nasyid ataupun lagu patriotik ataupun apa-apa pertandingan yg melibatkan nyanyian
cikgu memang akan panggil dia untuk menyertai

masa sekolah dulu pun aku selalu ajak dia tido rumah
abah dia dengan abah aku boley tahan baik jugak la
kadang kadang aku lepak rumah dia daripada pagi sampai petang
siap lunch dekat rumah dia
hahaha zaman sekolah rendah lagi aku dah wat dajal kan
yang pasti sekarang nie aku nak imbau balik kenangan dulu

semalam aku ajak dia pergi karaoke dekat Rockstar City
aku invite Ida & Nabila juga
mereka berdua tu teman rapat aku masa sekolah agama dulu
hehe kalau korang nak tahu aku nie memang jenis peramah sejak kecik lagi
memang takde sikap pemalu r dalam diri aku nie
aku suka kawan dengan semua orang tak kisah orang tu macam mana pun
sebab tu lah bapak aku pun dah pening jerk tengok ramai sangat kawan-kawan aku

aku call untuk tempah bilik pukul 2.30ptg
jam 2.36ptg aku dan Akmar cek in masuk bilik karaoke
Ida dan Nabila datang lambat sikit 
so, aku dengan Kema jela yang conqer dulu
sumpah suara Akmar memang tak pernah berubah
malah, semakin sedap pulak tuh!
suara dia rock giler!
aku sempatlah rakam sekejap
hohohohoho





khas buat Liyana Rosali
aku rakamkan suara Kema untuk kau
enjoy it~
video