Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, December 24, 2010

mood-vacation di Kuantan selama tiga hari dua malam

alhamdulillah
mood aku sekarang nie semakin baik & ceria
dan badan aku juga semakin bulat & cumill
now, aku dekat rumah kakak aku no dua iaitu kak farah
selamat sampai aku & mak, abah juga kak yan dkt Bukit Istana nie pukul 12.15 tadi 
sempat jugak la abah kejar - kejar nak solat Jumaat kan

kisah masa on the way nak ke Kuantan
amat-amat lah kelakar ok!
kak yan as a driver & abah duduk sebelah driver
aku dgn mak duduk seat belakang
yg tak ley blah nya daripada Muar ke Segamat
aku tidur tak sedarkan diri
ntah mcm-mcm mimpi kowt

sedar-sedar da sampai Petronas Segamat
mak.abah & kak yan singgah utk buang air
aku pulak tidur mcm tak pernah tidur sebelum nie kan
mak ajak g beli something dlm Petronas pown aku tak nak g
tapi last-last tgk kak yan follow mak masuk dlm Petronas
aku pown basahkan mata ilangkan segala taik mata


then, keluar kereta masuk Petronas
huhuhu
sekali dah turun 
macam-macam lak tangan aku nie gatal nak amek itu amek nie
jajan jangan citer lah kan
menimbun mcm apa

masuk kereta tak menyempat terus bukak jajan makan-makan
aku makan super ring
mak makan potato
kak yan makan twiestis
abah?
redho jerk tgk anak bini berkelah dlm kereta
hahahahaha

habes makan, aku terus tidur balik
sampai rumah kak farah
angkat barang2 semua
tolong kak farah masak
sambung tidur balik sampai petang
hahaha giler penat aku nie kan

bangun petang tu cek msg tengok Faris kata result dah keluar
fuhhh, seram sejuk terus badan aku
pas Maghrib, bukak mysis.upsi utk cek result sambil berselawat
dan alhamdulillah result aku tidak lah teruk sangat
aku dah risau jerk pointer aku jatuh kan sbb 
dua hari sebelum exam sempat lg pergi joli-joli dekat Midvalley
dah tu, esoknya nak exam sempat lg malam tu duk lepak-lepak I Love U Corner & Dusun Bay
hahaha hampir tiap malam kowt aku keluar macam esoknya xde paper nak exam kan...
sempat jugak lah aku belajar step poco-poco yg baru dekat I Love U Corner tu

apa-apa pown,
syukur alhamdulillah
even aku ada masalah dengan sahabat baik aku dkt upsi
masa nak akhir-akhir final tu, aku still dpt tumpukan perhatian menjawab exam
thanks to Allah coz give me some strength to do the besh!
moga-moga sem depan lebih baik daripada sem ini dan sem-sem sebelum nie
pada kawan-kawan yg pointer macam haram tinggi nak mati tu
congratez sangat-sangat
aku takkan berputus asa untuk terus berjuang menempatkan diri setara dengan korang!
Insyallah, dengan izin Allah.  

to kawan-kawan yang result ..........
hope jangan berputus asa dan teruskan berusaha k
satu jerk aku nak cakap dengan korang
"u should study smart not too hard to achieve ur target" ok
always prays to Allah and don't forget to prays for ur friends too :)

No comments: