Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, December 26, 2010

mahu mintak maaf kepada dua orang teman baik :)

mengikut tajuk entry
kali nie aku rasa aku dah fikir semasak-masaknya
dalam otak aku nie rasa sangat-sangat serba-salah dengan dua orang teman baik
asik terfikir jerk kenapa aku boley bersikap kurang sopan aka kurang ajar dengan mereka
mungkin sikap pemarah & pembaran aku nie memang tak boley dielakkan
kadang-kadang aku pelik gak dengan diri aku nie
suka sangat cari gado, carik nahas, cari musuh dengan orang lain


setelah lama kitaorang tak bertego sapa
dan aku pulak remove dorang berdua daripada fwenz dekat Facebook
yang menampakkan aku nie sangat kejam kan?
ok memang betol pown jannah ko mmg kejam giler! (monolog seketika)
dan aku harap sangat aku dan mereka selepas ini tidak akan bergado lagi
aku sayang mereka berdua macam adik-beradik aku sendiri
yelah..macam-macam ktorg buat bersama-sama since masuk semester tiga
tapi entah macam mana dah nak akhir-akhir semester boley pulak berlakunya insiden jiwa

masa dulu-dulu semester satu
aku ada gak bergado dengan salah sorang nie
siap kutuk-maki-hina dia dalam blog aku
Astagfirullah...aku nie terlalu jahat rupa-rupanya (eh baru sedar)
tapi biasalah kan...manusia dalam muka bumi Allah nie
tak pernah takde yang tak melakukan kesilapan
walhal, pada Allah sendiri kita melawan
inikan pulak sesama manusia yang Allah sendiri jadikan

harap-harap selepas ini mereka berdua tidak berdendam 
dengan apa yang aku dah lakukan dengan mereka
aku ingin dimaafkan dan memaafkan dengan semua orang yang pernah aku
lukakan hati, patahkan hati even bengkokkan hati dorang
dengan sikap baran aku nie!
moga kami dapat berkawan semula :)
aku akan add balik dorang berdua tu dkt FB
sekiranya dorang approve maknanya dorang da maafkan aku
jika tidak, aku amat memahaminya.
kadang-kadang aku nie bersifat childish sgt2.
ngeee~~

tidak lupa juga kepada sahabat aku zaman sekolah dulu
nama dia NurFaizah Hani Binti Shamsuddin
aku mintak maaf sangat-sangat dengan dia
banyak sangat salah yang aku dah buat pada dia
semoga dia sudi memaafkan aku even
aku tahu dia tak kan baca blog aku nie :o

 maafkan saya Putri Nurul Nabiha

maafkan saya Munira Muhiyddin

saya hanyalah insan yang punya kelemahan & kekurangan
adat berkawan 
gaduh , jeles, merajuk
tapi semuanya ini boleh diatasi
dengan ikatan kasih sayang yang sejati <3
Insyallah.

ayat aku na jiwang karat dah kenapa kan.
ok bye!

No comments: