Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, December 23, 2010

jogging-makan-gemok!

indahnya bila dia ceria
lalalala~~~
jom nyanyi lagu tema iklan Baby Piko nak?
hahaha ok ok janna is buang tebiat rite here rite now!

wo wo..pagi pagi lagi aku dah mintak miza kejutkan aku
sebab ktorg mau ke Tanjung Emas untuk berjogging-kuruskan-badan
tepat pukul 6.50pg, miza pown call handset aku wlupun aku da wat alarm
tapi tapi tapi biasalah kan anak dara sorang nie manelah ngeti bangun pagi-pagi
after miza call tu, aku terus tido balik..haha xdenye nak terus bangun cucimuka!
dan sedang enak aku bermimpikan putera kacak bukan putera katak ye
tiba-tiba aku terdengar handset aku berbunyi 
terus terjaga aku dari mimpi & angkat call dari shu
hohoho pukul 7.20pg aku pown siap-siap lah untuk keluar

shu suruh pergi rumah dia
makna nya, aku kenalah park moto dkt rumah dia sbb dia nak bwk kete ayah dia
ktorg berdua pown pergilah area bandar utk amek miza pulak dkt rumah dia
after amek miza, gerak rumah zara pulak
then, baru ktorg berempat gerak pergi Tanjung Emas aka Ketapang
malu-malu kucing untuk melakukan 'warming up' dekat situ
sbb ramai abang-abang kacak lagi tua
then, ktorg decide ber warming up di sebalik kereta-kereta yg ada terpaking kt situ je

jalan-jalan dulu untuk permulaan 
dan seterusnya berlari-lari anak
dan akhirnya berjogging kepenatan 
benti jap dkt Ketapang melawat En. Nyet 
dan habiskan berjogging di sekeliling padang golf kt situ
perghhhhh berpeluh lah jugak kan!
tak tau lah turun berapa kilo

after da jog
ktorg lepak-lepak jap tepi sungai
air tengah pasang besh lah tengok pemandangan 
aku pown apa lg mulakan lah sesi fotogedik
bersama-sama mereka bertiga
dan ternyata aku yg paling gedik!
bersemangat betol aku bertindak sbg jurufoto
sampai kereta Honda City idaman aku tu pown jadik mangsa
 sbg bantuan kpd self timer selama 10saat drpd camera sony cybershot shu

ayah zara msg
ajak dtg bekpes dkt kedai makan
ktorg pown tak kan nak menolak ye tak?
so dgn rela-suka-hati pown pergilah kedai makan yg terletak di belakang
High School Muar
menu yg di sajikan amat-amat lah menaikkan nafsu aku
so, berat yg aku kira dah turun 2 kg pas jog td sudah kembali naik kpd 3kg
hahahaha baik tak payah pergi jog kalau mcm nie kan kan?
sengal tol!

gambar-gambar yg sempat di posingkan sebentar tadi

aku & kembar aku
nama nya zara
sama ke?
hahaha

miza & shu
alololo comey comey

miza yg semakin slim
&
semakin pandai bermake up












**************************************************


bersambung selepas berekpes
aku dan shu pown hanta zara & shu pulang ke rumah msg2
aku lepak jap rumah shu then balik rumah
aku ajak shu lepak-lepak skali rumah aku
dah lama dia tak datang lepak dgn mak abah aku

shu pown dgn rela hati ikot aku balik rumah
kali nie dia bwk moto jerk
balik rumah, perkara pertama yg dilakukan adalah on laptop dan berfacebook
hahaha terkejal aku beronline sejak ada wifi dekat rumah nie
adoiii masalah masalah!

dan seperti biasa
boleh pulak emak aku yang rajin memasak tu
masak makaroni black pepper goreng & cabonara
ngeee sumpah gemok sey duk umah
asek makan makan & makan!

 shu yg khuyuk beronline

carbonara terbaek!

after makan & makan
aku ajak shu lepak bilik aku dekat atas
ktorg borak-borak & ketawa-ketawa
aku rasa macam nak jalan-jalan
tapi tatau nak g mana
last-last ktorg decide keluar jap
pergi pesta & aku ajak shu pergi Kim Leng

apa yang ktorg buat dekat Kim Leng ek?




hahahahahahaha
makan lagikkkkkkkkkkkkkkkkk!
yeshhhh memang aku gemok!
menu yang dipilih

aku - Mushroom Chicken Maryland & Strawberry Milkshake

shu - Black Pepper Chicken Chop & Chocholate Milkshake

yummmy!
thanks shu coz belanja aku!
next time will be my turn 
143 <3

No comments: