Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, December 29, 2010

hari dating yang SANGAT INDAH!

fuhhh..setelah lama aku tak update blog..eceh mcm la lama sgt kan...ada sebab kenapa aku tak nak update. sbbnya aku harap dapat kemaafan daripada dua orang teman. tapi nampaknya...macam aku je yang terhegeh-hegeh nak berkawan dgn dorang. so let it go jela..apa boley buat dah naseb badan. peace no war! 

kisahnya masa aku berdating aritu...bersamaan dengan hari Isnin pada 27/12/10, aku dan si dia..auwww~ gatal lah sey..haha korang jangan salah faham pulak ye..aku dengan kembar aku lah keluar dating. Tepat pukul 2.15ptg aku amek dia dekat rumah..bwk lah Honda Icon aku yg comel mcm tuan dia nie tapi boley pulak tayor moto lembik! hahaha time tu aku dgn Zara dok gelak sakan..mybe disbbkan badan ktorg yg agak besar menyebabkan tayor Honda Icon aku meletop! ngee~~ pasrah jela kan...naseb baik adik Zara sudi tlg ktorg walaupun dia dtg lambat! sampai aku rasa mcm nak larik 200 pusingan sekejap time tunggu dia dekat setesen minyak Caltex! 

hoho mmg pengalaman dating yg agak mengerikan betol lah. tak penah-penah tayor moto aku meletop tetibe je boley meletop aritu...adoyaiii..naeblah aku dgn Zara xde kemalangan jiwa rage time atas moto. after tuka tayor moto, aku dgn Zara pown lepak-jalan dekat Wetex Parade. waweeee...wetex dah mantop lah skang! tingkat atas tu dah renovate dah..tetibe aku jadik jakun kan..ala-ala Pavilion gitu..ok tipu jek! hahaha tapi siyes la mmg cantek tertarek kau mmg debom punye lah! sampai Zara dah bising2 da sbb aku asek suruh die tangkap gambar aku jek dkt tingkat atas tu..hahaha thanks my sista! dan terjumpa pulak kawan tusyen ktorg dulu Ikmal sempat suruh die snap jap gambar ktorg berdua :)

 hahaha muka sedih sebab kena tunggu dekat Caltex berejam!

 aku, gaya tak macam gangster lak kan!


 thanks taukeh!
lu buat tayor gua rasa ringan ma...

 time nie baget mcm artis jap
jap jela tak lama

 tak habes habes dgn gaya konon-comel-dia tu

 aku nampak kecik kan?
tolonglah angguk!

 kami di dalam cermin

 toilet wetex pown da baru

 sila sila jawatan kosong utk anda
&
kepada sapa-sapa yg minat KOREAN
silalah datang ke kedai kami :)



 sumpah aku tertarik dengan ini kedai
sangat comel & funky
hohoho wish that i can have one!

 Baskin Robbins di wetex
tak jamah-jamah lagi aku dekat sini
duet tarak!

 after jalan
wajiblah ke sini kan
hohoho nice nice

jannah & zahrah
kembar dan twins

habes berjoli dan menyakitkan tekak sendiri..ktorg pergi makan MCD...hoho melantak tak sudah kan...tapi itu hari yg bermakna utk aku dgn Zara..haha sayang kau lebih KAKAK!

4 comments:

Anonymous said...

jannah sayang...

tayar tu mmg ringan...yg berat org yg naik tu...dan akk angguk pastu geleng...nmpk tk?

Anonymous said...

jannah sayang...

tayar tu mmg ringan...yg berat org yg naik tu...dan akk angguk pastu geleng...nmpk tk?

Liyana Lynn said...

wuuuuuu bestnye! :(

CaHaYa aNa said...

kak, hahaha thanks kak! asalkan akak angguk cukup la..ngee~~

yana, nanti kte jalan sama-sama lagi ok?