Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, December 1, 2010

final exam habes!

perghhhh!
nikmat beb bila dah habes exam
rasa macam nak loncat-loncat atas bumbung kereta
ok! itu agak melampau ye...tapiiii
ade aku kisah kew? 
hohohoho
pulak tue habes jerk last paper tadi
terus abah, mak ngn kak yan g amek aku dekat Tg.Malim
lagi r seronok giler kan...
terima kaseh bebanyak pada
Nik Ira Iriyanie & Siti Zulaiha 
sebab tolong angkut bebarang aku yang membukit tue
next year akan aku beli beg guni yang gedabak tue
untuk kesenangan semua pihak
keluar jerk tol Tg.Malim tadi terus gerak g Shah Alam
sebab Kak Yan nak amek barang2 dia kat rumah sewa dia
then apa lagi LUNCH TIME la kan!
sebab aku pown dah lapor tahap dewa punye...
mana tak nya g exam tadi sempat makan Roti Bakar & Hot Coklat saja
tapi yang xley blah lunch aku lain daripada yang lain beb
cuba teka apakah makanan itu?
Chicken Chop & Caramel Coffee Ice Blended
yummmmmy! lazat , enak & mantop punye!
makan dekat area rumah sewa Kak Yan gak
dekat Wak Dol Kopitiam!!!
hahahahahahaahahaha ketawa setan aku dah keluar!
yeah yeah...dan sekarang aku berada di Putrajaya
rumah kakak sulung aku tengah tunggu SOTO MEE HUN
sedapppppppppppppppppp!
dan hari esok abang ipar aku ajak pergi
MAHA dekat Serdang.
so wait n see my entry about MAHA! 
tata frens.


No comments: